مهاجم تیم ملی گفت: اسپانیا تیم بزرگی است اما ما هم تیم ایران هستیم و آمدیم که در روسیه شگفتی‌ساز باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، مهدی طارمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل مراکش گفت: ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم و طبیعی هم بود چون بازی اول‌مان در جام جهانی بود و استرس داشتیم اما بعد از آن توانستیم خوب کار کنیم و چند موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشد ولی خداراشکر توانستیم در آخر بازی گل بزنیم و پیروز شویم.

وی درباره مصدومیتش اظهار داشت: از ناحیه کمر مصدومیتی دارم و به زور بازی می‌کردم. انشالله که بهتر شوم و به تیم کمک کنم، ولی همین‌که تیم ببرد خدا را شکر می‌کنم.

طارمی درباره این موضوع که اگر مدافع مراکشی به اشتباه دروازه‌شان را باز نمی‌کرد، او اولین گل خودش در جام جهانی را به ثمر می‌رساند، گفت: من پشت بازیکن مراکش بودم ولی خودش توپ را گل کرد.

مهاجم تیم ملی درباره دیدار بعدی تیم ملی مقابل اسپانیا هم تصریح کرد: اسپانیا تیم بزرگی است اما ما هم تیم ایران هستیم و آمدیم در روسیه شگفتی‌ساز باشیم، آنها خیلی قوی هستند ولی ما هم دست و پابسته نیستیم انشاءالله بتوانیم پیروز شویم یا یک بازی خوب مقابل آنها انجام دهیم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی ایران از گروه B عنوان کرد: با یک مساوی هم شانس صعود داریم و انشاءالله که بتوانیم در این مسیر موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.