نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال اسپانیا و پرتغال با برتری قهرمان اروپا خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از روز دوم رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران تیم‌های اسپانیا و پرتغال به مصاف هم رفتند که نیمه اول با برتری ۲ بر یک پرتغال خاتمه یافت.

در این دیدار از گروه B برگزار شد، ابتدا پرتغال با گل دقیقه ۴ کریستیانو رونالدو از حریف پیش افتاد. در صحنه منجر به پنالتی، رونالدو وارد محوطه جریمه اسپانیا شد، اما با بی‌احتیاطی و خطای ناچو بر روی زمین افتاد تا «جانلوکا روکی» داور ایتالیایی اعلام پنالتی کند.

پس از این گل اسپانیا توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه ۲۴ با حرکت انفرادی دیگو کاستا و شوت زمینی این مهاجم برزیلی‌الاصل به گل تساوی دست یافت. روی این گل نیز بازیکنان پرتغال معتقدند بودند کاستا بر روی په‌په مرتکب خطا شده است، اما داور اعتقادی به این مسئله نداشت.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، شوت رونالدو در دقیقه ۴۴ با اشتباه محرز دخه‌آ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا قهرمان اروپا با پیروزی به رختکن برود.

از صحنه‌های مهم این دیدار می‌توان به شوت محکم ایسکو اشاره کرد که به دیرک افقی دروازه پرتغال برخورد کرد و روی خط دروازه فرود آمد تا ماتادورها به گل دوم نرسند.

در نیمه اول این دیدار برونو فرناندس از پرتغال و سرخیو بوسکتس از اسپانیا کارت زرد دریافت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.