مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برد دلچسبی برابر مراکش کسب کردیم، اما نباید مغرور شویم و می‌بایست به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم ملی ایران برابر مراکش اظهار داشت: پیروزی دلچسبی بود و به جامعه ورزش تبریک می‌گویم. ایران سه امتیاز حساس به دست آورد و توانست به پیروزی دست پیدا کند.

وی افزود: ایران در ابتدای بازی به خاطر استرس، شروع خوبی نداشت که این هم به خاطر تبلیغات زیاد درباره مراکش بود. ملی‌پوشان ما عملکرد ضعیفی داشتند، اما رفته رفته به خودباوری دست پیدا کردند و در اواخر نیمه اول موقعیت برای گلزنی داشتیم. فراموش نکنیم که مراکشی‌ها هم موقعیت‌های حساس در ابتدای بازی داشتند.

«علیرضا بیرانوند یکی از روزهای کم اشتباهش را سپری کرد و بهترین بازیکن تیم ملی بود»، پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: خط میانی تیم ملی خوب بود و با دوندگی زیاد اجازه هنرنمایی به مراکشی‌ها را ندادند. در اواخر بازی هم مدافع مراکش تحت فشار روی سانتر زیبای احسان حاج‌صفی توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا این سه امتیاز شیرین نصیب ما شد. در مجموع نسبت به مراکش شایستگی گرفتن سه امتیاز را داشتیم.

ذوالفقارنسب در مورد شانس صعود تیم ملی ایران تصریح کرد: خیلی زود است درباره صعود صحبت کنیم. بازی‌های بعدی ما اهمیت زیادی دارند و امیدوارم بازیکنان ایران برد برابر مراکش را فراموش کرده و ارزش آن را درک کنند. بازیکنان ایران نباید مغرور شوند و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در دو دیدار بعدی بهتر از بازی اول باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.