سخنگوی کرملین از حس مثبت رئیس‌جمهوری روسیه پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر عربستان در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمتری پسکوف در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر احساس ولادیمیر پوتین پس از پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال روسیه در بازی افتتاحیه شب گذشته (پنجشنبه) جام جهانی ۲۰۱۸ برابر عربستان در ورزشگاه لوژنیکی مسکو گفت: احساس پوتین مثبت بود و همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهوری پس از پایان بازی سرمربی تیم ملی روسیه را فراخواند. این پیروزی را به او تبریک گفت و البته همراه با هشدار جهت بازی‌های پیش‌رو بود. البته برای بازیکنان روسیه در آینده نیز آرزوی موفقیت کرد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ اظهارنظر جالب یوشوآ کیمیش، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان در آستانه بازی برابر مکزیک است.

یوشوآ در جمع خبرنگاران گفت: بازی نخست آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ به زودی شروع می‌شود. روز گذشته بازی افتتاحیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را تماشا کردیم. تمامی بازیکنان آلمان انتظار رقابت‌های جذاب و شادی را دارند. خیلی خوشحالم که جام جهانی ۲۰۱۸ برای ما نیز به زودی شروع می‌شود. می‌خواهیم در بازی نخست پیروز شویم و سپس باید ببینیم چه اتفاق‌های رخ خواهد داد. من هم نیازی به انگیزه خاص و اضافه‌ای ندارم. فقط می‌خواهم رویایی که از کودکی داشتم را عملی کنم.

تیم ملی فوتبال آلمان در گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ملی مکزیک، سوئد و کره‌جنوبی قرار دارد. نخستین بازی ژرمن‌ها ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه یکشنبه آینده برابر مکزیک است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.