سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا می‌گوید با توجه به مدت کوتاهی که برای هدایت ماتادورها پس از اخراج خولن لوپتگی داشته، نمی‌تواند تغییراتی اساسی در شیوه بازی این تیم اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو هیرو سرمربی جدید ماتادورها که روز گذشته (چهارشنبه) به دنبال اخراج خولن لوپتگی هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی شاگردانش در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال، گفت: وضعیت ما همان چیزی است که می‌دانید. ما برای قهرمان اروپا (پرتغال) احترام فراوانی قائلیم به خصوص که در این تیم یکی از بهترین بازیکنان دنیا (رونالدو) و یک سرمربی با تجربه (فرناندو سانتوس) حضور دارند. با این حال به توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم و اهداف‌مان هم کاملاً مشخص است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مصاف با پرتغال برای تیم او حکم یک فینال را دارد، اظهار داشت: سه فینال داریم (اشاره به سه بازی مرحله گروهی). بازی فردا و دو بازی بعد از آن. برای ما حضور در اینجا باعث افتخار است و همگی باید از این فرصت لذت ببریم، شور و اشتیاق داشته باشیم و با اطمینان از اینکه با تمام توان‌مان بازی خواهیم کرد به میدان برویم.

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا او تغییراتی در شیوه بازی و تاکتیک‌های این تیم اعمال خواهد کرد، گفت: تغییراتی که اعمال خواهند شد معدود خواهند بود. تیم ما از دو هفته پیش تمریناتش را آغاز کرده و مفاهیم کاری‌مان کاری‌مان بسیار روشن هستند. تغییر ایجاد کردن در آنها هم غیرممکن است. شما شاهد یک اسپانیای برجسته خواهید بود، تیمی که می‌خواهد خوب بازی کند. قصد نداریم در تیم‌مان و کارهایی که تا کنون انجام داده‌ایم تغییراتی گسترده اعمال کنیم.

اسپانیا فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف پرتغال می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.