دستیار پیشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پرتغال و اسپانیا کار دشواری برای شکست ایران خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو سیموئز در گفت‌وگو با روزنامه «رکورد» پرتغال در خصوص اولین دیدار شاگردان فرناندو سانتوس در جام جهانی ۲۰۱۸ که مقابل اسپانیا خواهد بود، گفت: ما این حق را داریم که امیدوار باشیم و در زندگی باید مثبت‌اندیش بود. با توجه به نتایجی که تیم ملی فوتبال پرتغال تا به امروز کسب کرده و اخیراً هم به عنوان قهرمانی اروپا رسید، درست نیست اگر به این تیم نگاهی مثبت نداشته باشیم. من به تیم تحت‌هدایت فرناندو سانتوس خوشبین هستم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد فوق‌ستاره ۳۳ ساله تیم ملی پرتغال اظهار داشت: پس از جام جهانی ۲۰۱۸ ممکن است کریستیانو رونالدو را از دست بدهیم و شاید دیگر او را برای جام جهانی بعدی در اختیار نداشته باشیم و این با خاطر سن اوست. به هر حال ما چند شاهزاده کوچک دیگر در تیم‌مان داریم.

سیموئز پرتغالی همچنین تیم‌های ملی آرژانتینی و بلژیک را در زمره مدعیان قهرمانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ قرار داد و به تیم‌های پرتغال و اسپانیا هشدار داد که ممکن است از سوی دو همگروهی دیگر خود یعنی ایران و مراکش غافلگیر شوند.

او که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران بود، تأکید کرد: تیم‌های ایران و مراکش بنا به دلایلی به جام جهانی راه یافته‌اند و به خصوص به واسطه کار در ایران از تیم ملی شناخت خیلی خوبی دارم. بیشتر بازیکنان ایران را می‌شناسم که برخی از آنها خیلی جوان و برخی هم به واسطه بازی در اروپا بازیکنانی باتجربه هستند. تیم ملی ایران را نسل بسیار جالبی شکل داده‌اند که خیلی از آنها در اروپا بازی می‌کنند و اکنون بازیکنانی پخته به حساب می‌آیند. شکست دادن ایران کار آسانی نخواهد بود.

تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم‌های اسپانیا، ایران و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.