مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: بازی خوبی بود، نیمه اول تیم‌ ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود ولی در نیمه دوم تیم ما بهتر ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی بعد از تساوی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به نظرم بازی، بازی خوبی بود. نیمه اول کاملاً تیم ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود، ولی در نیمه دوم بچه‌ها خوب بازی کردند، تیم منسجمی بودیم و می‌توانستیم اگر با دقت بازی می‌کردیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، ولی در مجموع به نظرم تساوی عادلانه بود.

وی در ادامه اظهار داشت: سه بازی ۲ امتیاز کسب کردیم، مطمئناً نتیجه خوبی نیست اما امیدواریم با توجه به اینکه هفته‌های اول لیگ است، شاید تیم‌ها آن‌طور که باید و شاید خوب بازی نمی‌کنند، ولی مطمئناً با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم، هفته به هفته بهتر شویم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

شیعی در ادامه با توجه به اظهارنظر معاون وزیر ورزش در خصوص اتفاقات اخیر دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان افزود: خب، به هر حال این اتفاق افتاده، نباید سلیقه‌ای تصمیم گرفته شود، من هنوز از فدراسیون چیزی نشنیده‌ام که تصمیمی در خصوص عدم حضور این دو بازیکن در تیم ملی باشد و هنوز منتظر هستیم تا تصمیمات مدیران فدراسیون گرفته شود.

وی در پایان اظهار داشت: در خصوص درگیری امیرحسین صادقی با حاتمی بازیکن تراکتورسازی باید این را بگویم که هنوز گزارشات کامل به دست ما نرسیده تا بخواهیم در مورد این اتفاق تصمیم‌گیری کنیم، همان‌طور که من شنیدم بر سر میز ناهار با توجه به بگومگوهایی که قبلاً رخ داده یک درگیری جزئی اتفاق افتاد که همان شب فیصله یافت و آشتی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.