باشگاه یوونتوس با پرداخت غرامت فسخ قرارداد مهاجم آرژانتینی ناپولی او را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریات گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلواسپورت و نیز شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کردند که باشگاه یوونتوس پیشنهاد رسمی‌اش برای خرید گونسالو ایگواین را به ناپولی ارائه و اعلام کرده که حاضر است کل مبلغ غرامت فسخ قرارداد او با آبی‌های شهر ناپل را بپردازد.

با وجود مخالفت اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی با فروش ایگواین، یوونتوس از آخرین راه که پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن آرژانتینی است، دست به کار شده و به‌همین منظور ۹۰ میلیون یورو به ناپولی خواهد پرداخت.

رقم فسخ قرارداد ایگواین با ناپولی ۹۴.۷ میلیون یوروست، اما در صورتی که طرفی جز خود او خواهان فسخ قراردادش با آبی‌پوشان شهر ناپل شود، این رقم به ۹۰ میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی یوونتوس با ایگواین که گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است، قراردادی چهار ساله به امضا رسانده است. او که هفته گذشته تست پزشکی‌اش را در شهر مادرید انجام داد، روز پنجشنبه یا جمعه هفته جاری پای برگه قراردادش با بانوی پیر را امضا خواهد کرد.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت گزارش کرده است که یوونتوس غرامت فسخ قرارداد ایگواین را طی دو سال به ناپولی خواهد پرداخت، ضمن اینکه در هر فصل به او ۷.۵ میلیون یورو حقوق خواهد پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.