پرسپولیس و عابربانکش با وعده های شان نتوانستند طارمی و رضاییان را در پرسپولیس نگه دارند و حالا دنبال بهانه ای هستند برای توجیه.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی و رامین رضاییان مدت ها بود که تصمیم شان جدایی از پرسپولیس بود. درست از همان ابتدای فصل که پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. این دو بازیکن و خیلی از بازیکنان جوان دیگر البته این توصیه را از کارلوس کی روش خوانده بودند که در مصاحبه نوروزی اش گفته بود ، تمام این بچه های جدید ملی ستاره اند. ستاره هایی که در لیگ ایران خوبند ، ولی برای بزرگ شدن و بهتر شدن باید چشم های شان را به پول ببندند و بروند خارج از کشور. وکیل طارمی در همه یک ماه گذشته مدام از پیشنهادهای رنگارنگ این بازیکن می گفت. می گفت او دوست دارد برود. درست روزی که گفت دیگر پیشنهادی نمانده و مهدی را برد باشگاه پرسپولیس ، او به ترکیه رفت. درست مثل را مین رضاییان که قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و از ایران رفت به ترکیه . هر دوی آنها با ریزه اسپور قرارداد بستند. تیمی در بخش پایینی جدول ترکیه که در ۳ سال گذشته همیشه همان جاها بوده اما توانسته چندین و چند بازیکن جوان را به لیگ های خوب اروپایی بفرسد. مربی این تیم ترکیه ای اعتقاد دارد این بازیکنان می توانند از لیگ ترکیه به اروپا بروند.

همز مان اما پرسپولیسی ها بعد از خائن نامیدن این دو بازیکن و بی اهمیت دانستن شان ، دنبال مقصران جدیدی هستند. ابتدا برای شان نوشتند یارب روا مدار که گدا معتبر شود و حالا دنبال متهمان جدید هستند. از این می نویسند که پرسپولیس از زمان دعوا با کی روش نه توانسته ملی پوشی جذب کند و نه ملی پوشانش تمدید کرده اند.

حالا باز کی روش مقصر است برای اتفاقاتی که افتاده ، درحالی که مهدی طارمی برای نیامدنش به پرسپولیس گفته بود از وعده های عملی نشده دلخور است. البته این بازیکن قبل تر هم از این ناراضی بود که برای اینکه پیشنهاد خوبی از آلمان داشته اما گمان می برده توصیه هایی از اینجا به باشگاه آلمانی شده بود که آن پیشنهاد را از دست داده بود. طارمی که این اواخر خیلی خاص شده بود ف به نظر می رسد دلخور از خیلی چیزها ، فقط می خواست از پرسپولیس برود که این طور ناگهانی و بدون توجه به توصیه های وکیلش و سایرین ، گذاشت و رفت. حتی اگر این رفتارش توپ را به زمین کی روش بیاندازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.