سرمربی آبی اناری‌ها تیمش بعد از غلبه بر ختافه، این تیم را حریفی سخت دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، بارسلونا در یکی از دیدارهای حساس هفته دهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی ختافه به میدان رفت و در نهایت توانست با دو گلی که نیمار و لوئیس سوارس به ثمر رساندند سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

لوئیس انریکه پس از این دیدار گفت: احساس می‌کنم بارسلونا بازی بی‌نقص و کاملی را به نمایش گذاشت. همواره در زمین ختافه مشکل داشته‌ایم اما در این دیدار اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم و با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدیم که حریف، شانسی برای درخشش نداشت و هیچ فرصت گلزنی هم ایجاد نکرد و این نشان می‌دهد بارسلونا شایسته کسب سه امتیاز بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه سخنانش به ستایش از سرخیو بوسکتس پرداخت و گفت: او یک بازی خاص است. بدون شک او بهترین بازیکن جهان در پست خودش است. آنقدر ارزشمند است که در هر بازی در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان می‌رود. بازیکنی بسیر کلیدی برای ماست و در کارهای دفاعی و خراب کردن بازی حریف، تبحر بالایی دارد. بسیار خوشحالم که آندرس اینیستا و سرخیو روبرتو هم به شرایط بازی رسیدند. حضور این دو بازیکن باعث می‌شود خط میانی ما بسیار قدرتمندتر شود.

انریکه در ادامه سخنانش درباره نیمار زننده گل دوم تیمش هم گفت: نیمار از فصل قبل تا الان در مسیر درستی گام برمی‌دارد. او بازیکنی است که توانایی‌های فردی بالایی دارد و به خوبی در این زمینه به تیم کمک می‌کند. نیمار این توانایی را دارد که دو سه بازیکن حریف را به راحتی از پیش‌رو برداد. او هم در گل زدن و هم در پاس گل دادن تواناست و بسیار خوشحالیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. این بازیکن برزیلی پیشرفت زیادی داشته است و امیدوارم همچنان به این پیشرفت ادامه دهد.

آبی اناری‌ها با این پیروزی، ۲۴ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.