پرافتخارترین تیم آلمان در شب رکوردشکنی جالب توجه مهاجم لهستانی‌اش به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ با زدن ۵ گل چند رکورد متوالی به نام خودش ثبت کرد، سرخ‌های باواریایی به لطف برتری ۵ بر یک مقابل ولفسبورگ در شب اول هفته ششم بوندس‌لیگا موقتاً صدرنشین شدند.

گل دقیقه ۲۶ گالیگوری برای ولفسبورگ میهمان، بایرن را در معرض اولین توقف فصل پس از پنج پیروزی متوالی قرار داد اما رابرت لواندوفسکی، مهاجم آماده لهستانی تیم پس از ورود به بازی در نیمه اول، ۵ گل در دقایق ۵۷،۵۵،۵۲،۵۱ و ۶۰ به ثمر رساند تا علاوه بر ثبت رکورد سریع‌ترین هت‌تریک یک بازیکن جانشین در تاریخ بوندس‌لیگا، کم‌ترین فاصله زمانی بین زدن ۵ گل در یک بازی از سوی یک بازیکن در تاریخ این لیگ را رقم بزند و تنها بازیکن تاریخ سطح اول نام بگیرد که به عنوان یار تعویضی در یک بازی ۵ گل می‌زند.

او پس از گذشت  ۲۴ سال از زمان زده شدن ۵ گل در یک بازی توسط «تونیس» از دویسبورگ،  چهاردهمین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا شد که دریک بازی ۵ گل زد.

تنها دیتر هوینس در تاریخ بوندس‌لیگا بیش از او (۶ بار) در یک بازی گل زده و فراموش نکنید در تاریخ بوندس‌لیگا تنها ۴ بازیکن در ۶ هفته اول لیگ بیش از ۸ گل  فعلی لواندوفسکی دروازه‌ها را باز کرده‌اند.

این برد، تعداد گل‌های بایرن در روزهای مربیگری گواردیولا را به ۳۰۰ گل در ۱۱۷ بازی رساند و باعث تیم او با ثبت بهترین  شروع یک تیم از فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ و کسب ۱۸ امتیاز تا قبل از بازی‌های امشب مقتدرانه در صدر بایستد.

در دیگر بازی‌های شب اول هفته ششم، دارمشتات ۲ بریک وردربرمن را شکست داد، هرتابرلین ۲ بر صفر از سد کلن گذشت و اینگولشتات در خانه یک برصفر مغلوب هامبورگ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.