سرمربی بایرن مونیخ با هشدار به پورتو عنوان کرد تیم تحت هدایت او به دنبال کسب سه‌گانه قهرمانی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای جبران شکست ۳ بر یک بازی رفت برابر پورتو در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به میدان می‌روند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: این بازی چالش بزرگی است. اصلاً مربی تیمی همچون بایرن مونیخ بودن هر روزش چالش است. در چند هفته گذشته که برای‌مان آسان نبود چیزهای زیادی از حرفه خود آموختم.

وی افزود: از اینکه مربی بایرن مونیخ هستم، خیلی راضی‌ام. با وجود مشکلاتی که داشتیم خود را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان رساندیم، قهرمانی‌مان در بوندس‌لیگا تقریباً قطعی است و هنوز در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. باشگاهی را که برای آن کار می‌کنم، به خوبی می‌شناسم. بایرن مونیخ نیز مانند بارسلونا و رئال مادرید به دنبال کسب سه‌گانه قهرمانی است.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان مونیخی که پیش از این دیدار هشت بازیکن خود را به علت مصدومیت و بیماری در اختیار نداشت، در ادامه عنوان کرد: وقتی مربی تیمی همچون بایرن مونیخ می‌شوید می‌دانید که اوضاع چطور پیش خواهد رفت. اگر به پیروزی برسید شما نابغه هستید و اگر تیم‌تان شکست بخورد انتقادات زیادی به سمت‌تان جاری می‌شود. این بخشی از شغل ماست.

گواردیولای ۴۴ ساله در پایان خاطرنشان کرد: در بازی برگشت برابر پورتو باید دست به ریسک‌‎های بیشتری بزنیم و با توجه به بازی رفت این طبیعی است. به شخصه خوش‌بین و واقع‌بین هستم. پس از شکست ۳ بر یک در پورتو شرایط کار در بازی برگشت برای ما ساده نخواهد بود ولی خوش‌بین هستم که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.