دو تیم چلسی و و منچستریونایتد بازی‌های خود را در هفته سی و یکم لیگ برتر با برد به پایان رساندند.
به گزارش ایسنا، هفته سی و یکم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادمه یافت که در یکی از دیدارها چلسی در خانه با نتیجه ۲ بر یک استوک سیتی را شکست داد. در این دیدار که مردان مورینیو بیش از هر زمان دیگری به برد نیاز داشتند ادن هازارد و لویک رومی گلزنی کردند و چارلی نیز برای استوک گل زد تا کورتوا در این دیدار هم کلین شیت نکند.

غایب بزرگ این دیدار دیگو کاستا بود که به جای او لویک رمی بازی کرد.

در دیگر دیدار منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر یک ویلا را برد. آندر هررا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد موفق شد با استفاده از پاس دیلی بلیند، دروازه ویلا را در اواخر نیمه اول باز کند تا یونایتد پیروز به رختکن برود. اما این پایان حملات یونایتد نبود و با حضور آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو یونایتد جان دوباره‌ای گرفت و یونایتد موفق شد با ضربه دقیق و زیبای کاپیتان رونی دروازه ویلا را برای بار دوم باز کند .

تنها یک دقیقه از گل یونایتد نگذشته بود که یکی از گل‌ها توسط کریستین بنتکه روی اشتباه عجیب داوید ده خیا جبران شد. در دقایق پایانی اما این باز هم یونایتدی‌ها بودند که دست از حمله نکشیدند تا بار دیگر، آندر هررا بتواند روی پاس خوب خوان ماتا یونایتد را به گل برساند و اختلاف را به دو گل برساند.

تابلوی نتایج

چلسی ۲ – استوک سیتی یک

منچستریونایتد ۳ – آستون ویلا یک

آرسنال ۴ – لیورپول یک

اورتون یک – ساوت همپتون صفر

لستر ۲ – وستهام یک

سوانسی ۳ – هال سیتی یک

وست بروم یک – کوئینزپارک ۴

در مهمترین دیدار باقیمانده لیگ برتر دوشنبه منچسترسیتی با کریستال پالاس دیدار می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.