سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید ایران در جام ملت های آسیا مسیر دشواری برای رسیدن به آرزوهای خود دارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «ما روی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا متمرکز شده ایم و هدف اصلی ما موفقیت در این مسابقات است. به همین دلیل برای بازی با کره جنوبی آماده می شویم و این مسابقه قدم مهمی برای آماده سازی ایران است. ما در گروه سختی قرار داریم. کار ایران در برزیل سخت بود اما در جام ملت ها کار سختی داری داریم و برای رسیدم به آرزوهایمان مسیر دشواری داریم.»

کروش ادامه داد: «خوشبختانه توقعات هواداران فوتبال را بالا برده ایم و این به خاطر عملکرد ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود. کار ما نسبت به گذشته دشوارتر است. از عملکرد بازیکنانم به خاطر حضور در جام جهانی خوشحال و راضی هستم. در جام جهانی هیچ کسی از ما توقع نداشت ولی الان توقعات از تیم ملی بالا رفته. قول دادن کافی نیتس و باید کارهای لازم را انجام دهیم تا تیم هایی مثل قطر، امارات، بحرین و ژاپن را پشت سر بگذاریم. این تیم ها سخت مشغول آماده سازی خود بوده اند. این قول را می دهیم که در استرالیا باعث غرور ملی شویم.»

کروش در پاسخ به این سوال که آیا قول می دهد ایران بین ۴ تیم پایانی جام ملت های آسیا قرار بگیرد گفت: «قول می دهم هر روز بهترین عملکرد را داشته باشیم و پیشرفت کنیم. شرایط ذهنی ما ساده و شفاف است. ما همیشه برای بازی بعدی آماده می شویم. در حال حاضر هم بازی بعدی ما با کره جنوبی است. ما تلاش می کنیم با تعهد و انگیزه و آمادگی بالا، رقبا را پشت سر بگذاریم. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و فکر می کنم بتوانیم این آرزو را محقق کنیم.»

کروش گفت: «ایران همیشه با مشکل بازی های دوستانه روبرو بوده است. فدراسیون تلاش می کند بازی های متعددی را برای ایران فراهم کند و ما هم می خواهیم بهترین رقبا را به مصاف ایران بیاوریم. اگر نگاه کنید می بینید که از جام جهانی تا فرصتی که برای آماده سازی جام ملت ها باقی می ماند تمام رقبای ما مشغول انجام بازی های تدارکاتی متعدد هستند. آن ها ۱۳ - ۱۴ بازی دوستانه خواهند داشت ولی ما ۴ بازی را برنامه ریزی کرده ایم و حداکثر آرزوی من انجام ۵ بازی است. فقط با داشتن روحیه قوی و همدلی و اتحاد می توانیم کمبود بازی های تدارکاتی را جبران کنیم.»

کروش در پایان گفت: «من قول می دهم که ایران بازیکنان شجاع تری داشته باشد و در آخر هم نتیجه دست خداست. در مورد وینگادا هم امروز حرفی ندارم که بزنم و فقط از من خواستند در جلسه ای شرکت کنم که جلسه به دار آویختن وینگادا بود.»
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )