مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ذوب‌آهن را شکست نمی‌دادیم برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می‌شد ولی شکر خدا با تمام کمی و کاستی‌ها توانستیم، پیروز باشیم.
میثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما ۲ هفته‌ای بود که در امتیازگیری عملکرد مناسبی نداشتیم و فقط یک امتیاز گرفته بودیم به خاطر همین به ۳ امتیاز این مسابقه احتیاج مبرم داشتیم.

وی ادامه داد: اگر ذوب‌آهن را شکست نمی‌دادیم آن وقت برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می‌شد ولی خدا را شکر با تمام کمی و کاستی‌ها توانستیم پیروز باشیم تا هفته آرامی را سپری کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح شرایط بازی با ذوب‌آهن و حملات متعدد تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت ما در نیمه اول کاملاً سوار بر مسابقه بودیم اما با شروع نیمه دوم ذوب‌آهن فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد. باز خدا را شکر مثل فصل گذشته گل نخوردیم و توانستیم برنده شویم واقعیت این است که اگر بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم آن وقت می‌شود برنده هر مسابقه‌ای بود.

حسینی درباره حضور مایکل اومانیا در تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا هنوز با ما تمرین نکرده و نمی‌دانیم وضعیتش چطور است اما امیدوارم بتواند در طول فصل به ما کمک کند ما می‌خواهیم در ۳ جام مدعی باشیم و باید برای حضور در این مسابقات بازیکنان خوبی در ترکیب داشته باشیم امیدوارم که قدم اومانیا برای پرسپولیس خیر باشد.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس و ملوان هم گفت: همیشه بازی با ملوان چه در تهران و چه در انزلی دشوار است. آنها در ۳ هفته گذشته نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و قطعاً تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورند اما ما هم با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دومین ۳ امتیاز فصل را کسب کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره اینکه چرا در بازی با ذوب‌آهن بیشتر در کارهای هجومی شرکت می‌کرد، خاطرنشان کرد: خودم دوست دارم در این فصل بیشتر در کارهای هجومی حضور داشته باشم و بتوانم برای هم‌تیمی‌هایم پاس گل بدهم. در بازی با ذوب‌آهن هم به نورمحمدی گفتم وقتی جلو می‌روم مرا پوشش بده که این کار را هم انجام داد. من به او گفتم اگر تو ۲ بار من را پوشش بدهی من ۱۰ بار این کار را انجام می‌دهم. در مجموع خودم بیشتر دوست داشتم در فاز حمله حضور داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.