سوپر گل ماهان بوكانى در لیگ برتر زیر ۱۱ سال کشور بلژیک

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
ماهان یاراحمدی بوکانی فوتبالیست نونهال ایرانی ساکن کشور هلند رسما به باشگاه کا وی تورن هاوت بلژیک پیوست.

این بازیکن نونهال بوکانی که ۱۰ سال سن دارد ومتولد شهر بوکان در استان آ-غ است. برای مدت ۱ سال با باشگاه کا وی تورن هاوت قرارداد بست وفصل جدید۲۰۱۴- ۲۰۱۵ به همراه تیم زیر ۱۱ سال در لیگ برتر کشوربلژیک بازی میکند.

پدر ماهان که خود در مدرسه فوتبال دیونگ آکادمی درهلند و بلژیک مربیگری میکند.امروز به ما خبر داد که بعد از اینکه این باشگاه از سال گذشته خواهان بخدمت گرفتن ماهان بود .امسال توانستیم با این باشگاه به توافق برسیم و آنها شرایط ما را پذیرفتند و ماهان قرارداد خود را به مدت یک سال با این باشگاه به ثبت رساند و روز ۲ آگوست اولین مسابقه دوستانه خود را با پیراهن این تیم برابرا باشگاه واسلاند بیورین انجام خواهد داد
البته ناگفته نماند در روز۱۴ جولایی یک مسابقه دوستانه بین مدرسه فوتبال دیونگ آکادمی و باشگاه آندرلشت بلژیک برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع مدرسه فوتبال دیونگ آکادمی بپایان رسد و ماهان با ۴ گل زده و یک پاس گل نظر مربیان این باشگاه را به خود جلب کرد و همانجا از ماهان دعوت کردند تا برای تست به این باشگاه برود ولی بنا به مسیر دور این باشگاه با محل سکونت ما این پیشنهاد را نپذیرفتیم.و با مشورتی که با مارکو دیونگ مربی خصوصی ماهان داشتیم باشگاه کا وی تورن هاوت را برای فعالیت سال آینده ماهان انتخاب کردیم. ما خیلی امیدواریم سطح بازی ماهان روز به روز بهتر شود و سال آینده به یک باشگاه اینترناشیونال در لیگ برتر هلند برگردد.

شایان ذکر است ماهان بمدت ۱ سال و نیم است فوتبال رابصورت حرفه ای شروع کرده و دراین مدت در مدرسه حرفه ای دیونگ آکادمی عضویت داشته است.

اطلاعات بیشتر

https://www.facebook.com/pages/Mahan-Yarahmadi-Bukani/۱۵۳۵۶۶۶۸۴۶۶۷۶۳۰۸?hc_location=timeline
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )