هیات فوتبال به بنگاه تجاری تبدیل شده اند!

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
عبدالکاظم طالقانی همان عضو هیئت مدیره سابق فدراسیون فوتبال که بعد فاجعه ویلموتس برای فریب افکار عمومی بحث طنز شکایت از دونالد ترامپ را مطرح کرد ،بعد پایان دوران ریاست هیئت فوتبال خوزستان و سپری شدن دوره سرپرستی حاضر به تحویل کلیدها و بسیاری از مدارک نشده است!؟
براستی چه رازی در این هیات فوتبال وجود دارد که از حسن شیرازی در تهران که هیئت فوتبال را به بیزینس فامیلی تبدیل کرده است و بعد از ۴دوره به هیچ قیمت حاضر به تحویل ویرانه نمی شود!؟
آری فوتبال خوزستان هم که مهد استعداد است در تمام این سالها چه پیشرفتی داشته است؟ مگر غیر این است که این ساختمانها رو به محلی برای زدوبند های شخصی تبدیل می کنند بودجه ها را برای امور شخصی ریخت و پاش می کنند و سهم بازیکن ،مربی و توسعه فوتبال استان زرخیز هیچ است.
اگر می خواهید به درک بهتر از فجایع این بنگاه بیزینس شخصی برسید کافی است ،گفتگوی عادل فردوسی پور با بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم را که با بودجه ورزش ماشین شخصی خریده بود را یک بار دیگر ببینید.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.