قسمت آخر مصاحبه جنجالی با فرامرز آصف !

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
خرین قسمت گفتگو با فرامرز اصف را دیدیم و شنیدیم و مطمئن هستیم که شماری از شما موافق با نقطه نظر های این قهرمان ورزشی و هنرمند موسیقی هستید بعضی نیز با بخش های از حرفهای اصف مخالف هستید .
به باور ما اگر یک گفتگو با موافق و مخالف همراه باشد و حرفهای طرح شده در یک مصاحبه با واکنش های مختلف روبرو شود ، می توان ان گفتگو را سازننده و جالب توجه دانست . ضمن انکه ما ایرانیها باید به هوش باشیم که در دوران انتقالی بزرگ به لحاظ فرهنگی و ساختار اجتماعی بسر می بریم و طرح هر موضوعی خود به خود می تواند با مخالف و موافق همراه گردد.
در این رهگذر اما همه ما باید برای نظر و نگاه هر فردی احترام قائل شویم و هیچگاه به سراغ بی احترامی و بی اخلاقی نرویم .
با تمام وجود اعتقاد داریم که هر بی اخلاق و بی ادبی نمی تواند ایرانی باشد و جمهوری اسلامی در تمام ۳۷ سال کذشته نشان داده که ایرانی نیست.
برنامه ورزش واندیشه در همین بیست و چهار برنامه همواره پایبند به ازادی و احترام برای هر عقیده و نظر بوده و امیدواریم که در گفتگوی های اینده نیز بیش از پیش به عقایده دیگران احترام بگذاریم و هر نظر مخالف را با ادب و اخلاق ایرانی شنونده و بینده باشیم .
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )