۳ نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا !؟

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
چرا مردم را فریب می دهید تیم های فولاد خوزستان ،سپاهان، گل گهر سیرجان بیشترین بخت حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان را بخاطر امکانات مناسب، زیر ساخت و چارت اداری متناسب با آیین نامه afc را دارند. آقایان مگر قرار است تا پایان ماه آگوست در امکانات و زیرساخت سرخابی معجزه رخ دهد؟ در بیست روز استادیوم اختصاصی بسازند؟ یا کمپ های مجهز پیش ساخته از خارج وارد شود؟ مجری از سهیل مهدی در مورد اعلام ساز و کار afc برای باشگاهها سوالی می پرسد؟ مسئول بجای ارائه توضیح کلی پاچه خواری مذهبی یک جمله درست و پاسخ شفاف در مواجه سوال نمی تواند ارائه بدهد. آخر این همه آسمان ریسمان بافتن برای چیست ؟
آیا ترجمه ابلاغیه afc برای باشگاهها آنقدر پیچیده است؟ در ضمن یک کودک هم می داند فوتبال دولتی ورشکسته ایران تعداد تیم هایی که امکانات و زیرساخت مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارند و شرایط مورد نظر آیین نامه را می توانند اخذ کنند به چهار هم نمی رسند!؟
دلیل این همه تعلل چیست ؟
کمتر از ۲۰ روز به پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی نمایندگان کشورهای برای شرکت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی مانده است!
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )