تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل چلسی در دیدار معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل چلسی در دیدار معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی پنجشنبه شب در دیداری معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند.

در این بازی کاسمیرو (۶)، آنتونی مارسیال (۵+۴۵)، برونو فرناندز (۷۳ - پنالتی) و مارکوس رشفورد (۷۸) برای منچستریونایتد گلزنی کردند و تنها گل چلسی در دقیقه ۸۹ توسط ژوائو فلیکس به ثمر رسید.

منچستریونایتد با این پیروزی ۷۲ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود و حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بالاتر از شیاطین سرخ، منچسترسیتی ۸۹ امتیازی (قهرمان زودهنگام مسابقات) و آرسنال ۸۱ امتیازی اول و دوم هستند و نیوکاسل ۷۰ امتیازی بعد از این سه تیم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

چهار تیم یادشده نمایندگان فوتبال انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.