بال آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس از همین حالا به بررسی گزینه‌های پیش روی خود برای بازی در فصل آینده فکر می‌کند.

بال آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس از همین حالا به بررسی گزینه‌های پیش روی خود برای بازی در فصل آینده فکر می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رومئو آگرستی یکی از خبرنگاران سرشناس فوتبال ایتالیا مدعی شد که باشگاه یوونتوس تصمیم نهایی خود در مورد آنخل دی‌ماریا را گرفته و آنهم عدم تمدید قرارداد با این ستاره آرژانتینی است.

دی‌ماریا که تابستان سال گذشته به یوونتوس پیوست، با وجود عملکرد قابل قبولی که در این تیم داشته است، در برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده جایی ندارد. قرارداد او یک ساله است و بنابراین در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود.

دی‌ماریای ۳۵ ساله در فصلی که تنها دو هفته دیگر به پایانش باقی مانده است، فراز و نشیب‌هایی داشته و در این مدت ۳۸ بازی برای یووه انجام داده که در آنها هشت گل زده و هفت پاس گل داده است. مهمترین عامل در تصمیم مدیران یوونتوس برای آزاد گذاشتن دی‌ماریا، حقوق هفت میلیون یورو در سال اوست.

با توجه به اعمال مجازات جدید باشگاه یوونتوس و کسر ۱۰ امتیاز از این تیم، رسیدن بانوی پیر به لیگ قهرمانان فصل آینده بسیار بعید به نظر می‌رسد و به همین دلیل باشگاه یوونتوس تا جای ممکن درصدد کاهش هزینه‌هاست.

گویا مدیربرنامه‌های دی‌ماریا هم مأموریت پیدا کرده که برای او تیم جدید پیدا کند و اکنون در حال بررسی گزینه‌های پیش روی این بازیکن است.

یووه تا پایان کارش در این فصل تنها دو بازی دیگر دارد که اولین آنها در خانه برابر میلان و دومی در خانه اودینزه است. از این رو این دو بازی آخرین بازی‌های دی‌ماریا برای تیم راه‌راه‌پوش تورین خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.