سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز بار دیگر از ترکیب اصلی خود مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه امروز در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود که استقلال روز گذشته توانست با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی به فینال راه پیدا کند.

اهمیت این دیدار در حالی افزایش یافته است که پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برتر رسیده است و ساکت الهامی به عنوان سرمربی هوادار با کسب دو قهرمانی در جام حذفی یکی از مربیان موفق در این مسابقات لقب گرفته است.

یحیی گل محمدی با وجود قهرمانی تیمش در لیگ برتر همچنان عطش کسب جام در فوتبال باشگاهی ایران را دارد. از این رو تصمیم به حفظ ترکیب اصلی این تیم گرفته است تا آنها بدون استراحت برای نبرد امروز و راهیابی به فینال آماده شوند.

گل محمدی برای دیدار امروز به احتمال فراوان ترکیب نام‌آشنای زیر را به میدان خواهد فرستاد تا با هماهنگی بیشتر برای کسب پیروزی تلاش کنند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.