سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید حاضر است با رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید حاضر است با رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لالیگای اسپانیا پذیرای وایادولید است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در واکنش به شایعه علاقه‌مندی کنفدراسیون فوتبال برزیل به استخدام او گفت: خبری در این خصوص نیست. من می‌خواهم به قراردادم پایبند باشم، چون عاشق رئال مادرید هستم. اینکه گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال برزیل دنبال استخدام من است، باعث خوشحالی‌ام است، اما می‌خواهم به قراردادی که با رئال مادرید دارم، پایبند باشم. اگر رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل دوست دارد با من صحبت کند، من هم خوشحال خواهم شد که با او صحبت و احوالپرسی کنم.

وی افزود: باشگاه اما آرامش لازم را دارد. همه ما روی بازی‌های باقیمانده فصل تمرکز کرده‌ایم. آینده من و موضوع تمدید قرارداد بازیکنان هم باعث نگرانی‌ام نمی‌شود. ما در پایان فصل درباره تمدید قراردادها صحبت خواهیم کرد. همانطور که گفتم در حال حاضر تمرکزمان روی بازی‌هاست. ما می‌توانیم جام‌هایی را به دست بیاوریم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره وضعیت بازیکنانش اظهار داشت: مندی این فصل بدشانس بوده است. او بازیکن خیلی مهمی است، اما ما باید به خوبی جای خالی او را پر کنیم. بازیکنانی که در تیم‌های ملی خود بازی کرده‌اند، همگی خوب هستند. آنها در فرم و شکل خوبی هستند و برای تقابل با وایادولید آماده هستیم.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «شما پیش از این گفته بودید که بعد از رئال مادرید بازنشسته خواهید شد. آیا هنوز هم چنین نظری دارید؟»، خاطر نشان کرد: امروز این را نمی‌گویم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.