رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با بازی‌های مهم تیمهای میانه و انتهای جدول آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ باعث تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد تا امیر قلعه نویی بتواند بازیکنان منتخب خود را با فراغ بال در جریان دیدارهای دوستانه مقابل روسیه و کنیا تمرین دهد.

با این حال تیم‌های باشگاهی در جریان تساوی ۱ - ۱ ایران مقابل روسیه و برد ۲ بر ۱ آنها مقابل کنیا تمرینات خود را پس از چند روز تعطیلی ادامه دادند تا برای حساس‌ترین مقطع فصل آماده شوند.

دیدارهایی که از امروز دوباره آغاز می‌شود تا جدال باشگاه‌ها برای رسیدن به هدف نهایی خود را در ۷ هفته باقیمانده تا پایان بازی‌های فصل جاری لیگ برتر به همراه داشته باشد.

مس دنبال فرار از انتهای جدول

مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه میزبان آلومینیوم اراک است. شاگردان فرزاد حسین خانی که با ۲۰ امتیاز رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارند دنبال کسب امتیازی دیگر از این مسابقه هستند تا بتوانند فاصله بیشتری با نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان که به قعر جدول چسبیده‌اند پیدا کنند. آلومینیوم نیز با ۳۲ امتیاز همچنان شانس خود را برای حضور در بین بالانشینان جدول دنبال می‌کند تا شاید بتواند با کسب حداکثر امتیازات ممکن از هفت دیدار باقیمانده رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا را تحقق ببخشد.

شانس‌های آخر برای مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان قعرنشین هفته‌های متوالی لیگ برتر شامگاه امروز میزبان تراکتور تبریز خواهد بود. این تیم با کسب تنها ۱۳ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته است و برای ماندن در لیگ برتر چاره‌ای جز بردن و بردن در هفته‌های پیش رو ندارد. این تیم با ۴۹ گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد تا شانس کمی برای پیروزی مقابل تراکتور که با آمدن پاکو خمز نتایج درخشانی گرفته است، داشته باشد. باید دید نفتی‌ها با وجود تغییرات متوالی روی نیمکت خود چه پایانی را در فصل جاری لیگ برتر رقم خواهند زد و می‌توانند با رقم زدن یک معجزه در لیگ بمانند یا نه.

بازی میانه جدولی‌های لیگ

دو بازی دیگر امروز بین تیم‌های ملوان - هوادار در بندر انزلی و همچنین پیکان - فولاد در تهران برگزار می‌شود. تیم‌هایی که تقریباً در میانه‌های جدول حضور دارند و نتیجه هر یک از این بازی‌ها با توجه به فاصله اندک بین تیم‌ها می‌تواند جدول را تحت تأثیر خود قرار دهد.

ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز فردا جمعه با برگزاری چهار دیدار دیگر ادامه خواهد داشت تا رفته رفته جایگاه با ثبات باشگاه‌ها برای فصل جاری لیگ برتر مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.