سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود شکست شاگردانش مقابل اسکاتلند در دور دوم از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از نگرش آنها راضی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود شکست شاگردانش مقابل اسکاتلند در دور دوم از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از نگرش آنها راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس دلافوئنته در پی شکست ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه اسکاتلند در دور دوم از مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ و قبول اولین شکست خود در گروه A این رقابت‌ها گفت: این شکست دردناکی بود. با تجزیه و تحلیل بازی، فکر می‌کنم در اوایل بازی به اندازه کافی خوب نبودیم که بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم. با این حال نکات مثبت تیم را در ذهنم حفظ خواهم کرد، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم در آنها بهتر شویم. من از نگرش بازیکنانم راضی هستم. در این سطح بالا از فوتبال، هر اشتباهی برای شما هزینه در بر خواهد داشت. با این حال نباید بازیکنان را سرزنش کنیم. این باید برای‌مان تجربه شود که هر اشتباه کوچکی می‌تواند تعادل مسابقه را تغییر دهد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا با اشاره به اینکه برای تقابل با ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا که در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد، برنامه‌اش را تغییر نخواهد داد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من روی بازیکنان این لیست (ترکیب بازی با اسکاتلند) شرط می‌بندم، مثل مابقی بازیکنانم که نتوانستند در این دیدار بازی کنند. هزار بار روی آنها شرط می‌بندم. ما همیشه می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و پیشرفت کنیم. باید سخت‌تر کار کنیم. بازیکنان این ایده را به خوبی درک کرده‌اند و من دیده‌ام که آنها با آن هم‌ذات پنداری می‌کنند. فکر می‌کنم ما در تیم ملی اسپانیا بذر کاشته‌ایم و آینده تجربیات بهتری برای ما به ارمغان خواهد آورد.

اسپانیا که در بازی اول خود در گروه A موفق شده بود شنبه شب با نتیجه ۳ بر صفر نروژ را شکست دهد، این اولین بازی بود که از سال ۲۰۱۴ در مرحله مقدماتی یورو تن به شکست می‌داد. آنها پیش از بازی با اسکاتلند، رکورد ۱۷ برد و ۲ تساوی را در ۱۹ بازی مرحله مقدماتی یورو (از سال ۲۰۱۴ به بعد) به نام خود ثبت کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.