مدیر ورزشی تیم فوتبال تاتنهام باید از سمت خود در این باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کند.

مدیر ورزشی تیم فوتبال تاتنهام باید از سمت خود در این باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال تاتنهام، پس از اعلام رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر تمدید محرومیت ۳۰ ماهه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) در سطح جهانی، باید از سمت خود در این باشگاه لندنی کناره‌گیری کند. فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «فیفا تأیید می‌کند که به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال ایتالیا، رئیس کمیته انضباطی فیفا تصمیم گرفته است تا تحریم‌های اعمال شده از سوی FIGC علیه چندین مقام فوتبال در سطح جهانی را تمدید کند».

این مدیر ورزشی ایتالیایی در ماه ژانویه در همان دادگاه ورزشی که منجر به کسر ۱۵ امتیاز برای باشگاه سابقش یعنی یوونتوس شد، ۳۰ ماه از فعالیت ورزشی محروم شد. پاراتیچی پیش از این در خصوص این رأی صادر شده به کمیته استیناف کمیته ملی المپیک ایتالیا اعتراض کرده بود، اما در این بین فیفا تعلیق فعالیت او در سطح جهانی را تمدید کرد و این بدین معنی است که طبق گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین» او حال باید از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری کند.

پاراتیچی، مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال یوونتوس، در ماه ژانویه ۲۰۲۳ از دادگاه استیناف فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازاتی با محرومیت دو سال و نیم دریافت کرد. آندره‌آ آنیلی رئیس سابق باشگاه یوونتوس و مائوریتزیو آریوابنه مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس هم دو سال محروم شدند، این در حالی است که فدریکو کروبینی مدیر تیم یوونتوس هم با ۱۶ ماه محرومیت مواجه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.