دور دوم بازی‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با شکست اسپانیا و پیروزی تیم‌های ملی کرواسی، سوئیس و ولز به پایان رسید.

دور دوم بازی‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با شکست اسپانیا و پیروزی تیم‌های ملی کرواسی، سوئیس و ولز به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دومین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری هفت دیدار در گروه‌های A ، D‌ و I پیگیری شد که در مهمترین بازی از گروه A تیم ملی اسپانیا با نتیجه ۲ بر صفر به میزبان خود اسکاتلند باخت. اسکات مک‌تامینی دو بار در دقایق ۷ و ۵۱ دروازه‌ ماتادورها را باز کرد تا اولین شکست این مرحله از مسابقات را در کارنامه آنها به ثبت برساند. این اولین باخت اسپانیا با هدایت لوئیس دلافوئنته بود.

در دیگر بازی گروه A که پیش‌ از مصاف اسپانیا و اسکاتلند برگزار شده بود، گرجستان در خانه برابر نروژ به تساوی یک - یک رضایت داد.

شب گذشته در گروه D نیز یک بازی جذاب برگزار شد که در آن تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و تیم سوم جام جهانی ۲۰۲۲، میزبانش ترکیه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. متئو کواچیچ در دقایق ۲۰ و ۴+۴۵ هر دو گل کروات‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

گروه D ولز یک - لتونی صفر

گروه I کوزوو یک - آندورا یک رومانی ۲ - بلاروس یک سوئیس ۳ - رژیم اشغالگر قدس صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.