قهرمان لوشامپیونه فرانسه قصد ندارد فصل آینده دو بازیکن ایتالیایی فعلی ترکیب اصلی خود را نگه دارد.

قهرمان لوشامپیونه فرانسه قصد ندارد فصل آینده دو بازیکن ایتالیایی فعلی ترکیب اصلی خود را نگه دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده جان‌لوئیجی دوناروما و مارکو وراتی زوج ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته چرا که اخباری در رسانه‌های این کشور منتشر شده مبنی بر اینکه آنها جزو بازیکنانی هستند که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارند در پنجره نقل و انتقالات بعدی به فروش برسانند.

پاری‌سن‌ژرمن با وجود حاشیه امنیت ۷ امتیازی‌اش در صدر جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، اخیراً نمایش‌های ضعیفی ارائه کرده که عملکرد خوب این تیم در ابتدای فصل را از یاد برده است. پس از باخت ۳ بر صفر برابر بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تجربه یک ناکامی دیگر در مهمترین رویداد فوتبال باشگاهی جهان، عملکرد شاگردان کریستوف گالتیه در لوشامپیونه هم افت محسوسی داشته که نمونه بارز آن باخت خانگی ۲ بر صفر برابر رن رده پنجمی در روز شنبه هفته گذشته بود. این وضعیت باشگاه را به فکر خانه تکانی انداخته و یکی از بازیکنانی که در فرصت خروجی‌ها قرار دارد، دوناروما است؛ دروازه‌بان ایتالیایی که تابستان سال ۲۰۲۱ با PSG قرارداد بست.

طبق گزارش پایگاه خبری توتومرکاتو، پاری‌سن‌ژرمن همانطور که در گذشته در مورد کیلور ناواس و آلفونسه آرئولا نشان داده، در مورد تغییر دروازه‌بان بی‌پروا و بی‌رحمانه تصمیم‌گیری می‌کند؛ بنابراین قطع همکاری این باشگاه با دوناروما چندان دور از ذهن نیست. احتمال جدایی دوناروما نسبت به دو دروازه‌بان قبلی بیشتر هم است چرا که او برخلاف آنها خودش هم مایل است بازی در تیم‌های دیگر را تجربه کند و با ۲۴ سال سن، هنوز آنقدر پیر نشده که نخواهد ریسک کند.

بازیکن ایتالیایی دیگری که PSG‌ در فکر کنار گذاشتن اوست، مارکو وراتی است. هافبک ایتالیایی یازدهمین فصل حضورش در پارک‌دو‌پرنس را سپری می‌کند که با توجه به سرمایه بی‌پایان PSG و جابجایی‌های مداوم در این تیم، ثباتی بی‌نظیر محسوب می‌شود. با این حال این بازیکن ۳۰ ساله ممکن است در پایان فصل پارک‌دو‌پرنس را ترک کند و برای اولین بار از زمان حضورش در تیم پسکارا (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) بار دیگر بحث پیوستن‌اش به یک تیم ایتالیایی مطرح شده است.

وراتی هرگز در سری A بازی نکرده و زمانی که برای پسکارا توپ می‌زد این تیم در سری B حضور داشت. با این حال او با فوتبال ایتالیا بیگانه نیست و ۵۲ بازی ملی انجام داده است. قرارداد او با پاریسی‌ها تا تابستان سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و به همین دلیل بعید است که PSG برای فروشش به رقمی پایین رضایت بدهد. وراتی در مصاحبه‌اش در حاشیه بازی اخیر تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ گفت که به بازگشت به کشورش و بازی در سری A تمایل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.