حواشی نه چندان جالب نمایندگان فوتبال انگلیس و ایتالیا مقامات امنیتی دو کشور را نگران حوادث احتمالی رویارویی این دو تیم کرده است.

حواشی نه چندان جالب نمایندگان فوتبال انگلیس و ایتالیا مقامات امنیتی دو کشور را نگران حوادث احتمالی رویارویی این دو تیم کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس ایتالیا و انگلیس از عملیات مشترک برای جلوگیری از آشوب‌ احتمالی در حاشیه بازی تیم‌های ملی دو کشور در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ خبر دادند.

آتزوری و سه‌شیر امشب (پنجشنبه) در اولین دور از مسابقات مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در شهر ناپل به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی در ورزشگاه خانگی تیم ناپولی برگزار می‌شود که هفته گذشته در همین ورزشگاه، حوادث ناخوشایندی در حاشیه دیدار ناپولی و اینتراخت فرانکفورت در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد که در آن هواداران دو تیم به شدت درگیر شدند.

طبق گزارش نشریه گاتزتا، نیروهای پلیس ایتالیا و انگلیس قرار است با همکاری یکدیگر از وقوع حواشی مشابه در ناپل جلوگیری کنند. طبق آخرین برآوردها، جمعیتی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ هوادار انگلیس برای تماشای بازی به ایتالیا سفر کرده‌اند و به همین دلیل از نیروهای پلیس انگلیس برای کنترل این بخش از هواداران درخواست همکاری صورت گرفته است. در همین راستا، پلیس انگلیس هواداران این کشور را از همراه بردن برخی وسایل مانند کمربند، پاوربانک و اقلام مشابه منع و دلیل آن را احتمال ضبط این وسایل از آنها در بدو ورود به ورزشگاه و برگردانده نشدن این اقلام به آنها پس از عبور از گیت‌های ورودی عنوان کرده است. همچنین قرار است که هواداران انگلیسی به وسیله ۲۰ اتوبوس و با مشایعت پلیس از منطقه لونگوماره شهر ناپل تا ورزشگاه مارادونا انتقال داده شوند.

قرار بود پیش از این بازی، مسابقه‌ای با حضور هواداران دو تیم برگزار شود که این بازی پس از پیام‌های تهدیدآمیز یک گروه سازماندهی شده از هواداران ناپولی، لغو شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.