دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه با استقبال گرم هواداران روبرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی با حضور نزدیک به ۲۵ هزار طرفدار برگزار شد.

* حدود ۷۰۰ تماشاگر روس برای دیدار امروز در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم میهمان را تشویق کنند. طرفداران زن و مرد روسیه پشت نیمکت تیم ملی این کشور مستقر بودند. طرفداران زن تیم ملی ایران نیز ضلع جنوبی بودند که حدود ۱۵۰۰ نفر بودند.

* سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی گاهی اوقات کنار زمین حاضر می‌شد و نکات فنی را به احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران منتقل می‌کرد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی و سایر اعضای هیأت رئیسه در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند.

* اعضای خارجی کادر فنی پرسپولیس دیگر میهمانان ویژه بازی امروز بودند.

* پرچم بزرگ ایران در طبقه دوم ورزشگاه نصب شده بود.

* تعدادی از خبرنگاران روس که برای پوشش بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند از امکانات ورزشگاه آزادی تعجب کردند و آن را بسیار اندک می‌دانستند. آنها همچنین سوالاتی درباره دلایل تخریب بخش‌هایی از صندلی‌های طبقه اول استادیوم آزادی سوال داشتند.

* دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه و برخی اعضای سفارت این کشور نیز به ورزشگاه آمدند.

* علیرضا جهانبخش، به دلیل سرماخوردگی همراه با حسین پورحمیدی، سید مهدی اسلامی و محمد امین حزباوی به دلیل خروج از لیست ۱۸ نفره در جایگاه ویزه تماشاگران حضور داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.