مسوت اوزیل به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون تردید بهترین تیمی که این هافبک آلمانی در آن بازی کرد، رئال مادرید بوده است. مسوت اوزیل بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در رئال مادرید حضور داشت و در تیمی که ژوزه مورینیو سرمربی آن بود، یک نقش کلیدی در ترکیب تیم مربی پرتغالی داشت.

اوزیل در ابتدا پیراهن شماره ۲۳ رئال مادرید را بر تن می کرد اما در ادامه پیراهن شماره ۱۰ را گرفت و به عنوان بازیکن شماره ۱۰ رئال مادرید درخشش فوق العاده ای داشت و لقب "پادشاه پاس" را یدک می کشید.

مسوت اوزیل در سه سال حضور در رئال مادرید سه جام به دست آورد؛ کوپا دل ری فصل ۲۰۱۰/۱۱، لالیگای فصل ۲۰۱۱/۱۲ و سوپرکاپ اسپانیای فصل ۲۰۱۲/۱۳.

اوزیل البته از لحاظ فردی آمار بسیار درخشانی داشت. او در ۱۵۹ بازی برای رئال مادرید موفق شد ۲۷ گل به ثمر برساند و ۸۱ پاس گل بدهد. اوزیل یک زوج بی نظیر برای کریستیانو رونالدو در خط حمله مادریدی ها بود و پاس هایی به او می داد که ستاره پرتغالی در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار می گرفت.

اوزیل رویای قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را داشت اما در دوره حضور او هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. دقیقا یک سال پس از جدایی مسوت اوزیل از رئال مادرید یعنی در فصل ۲۰۱۳/۱۴، رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و دسیما را بالای سر برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.