هافبک تیم ملی فوتبال روسیه از ذهنیت مثبت این تیم پیش از بازی برابر ایران خبر داد.

هافبک تیم ملی فوتبال روسیه از ذهنیت مثبت این تیم پیش از بازی برابر ایران خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان اوبلیاکوف، هافبک تیم ملی روسیه به شبکه MATCH TV گفت که این تیم برای دیدار دوستانه مقابل ایران از روحیه خوبی برخوردار است. تیم ملی روسیه امروز تمرینی را در زمین چمن باشگاه دینامو مسکو برگزار کرد. پس از پایان این جلسه کاروان روس‌ها برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران راهی تهران می‌شود.

اوبلیاکوف گفت: وقتی بازیکنان زیادی برای تمرین می‌آیند همیشه خوب است. ذهنیت قبل از بازی با ایران مثبت است. این یک بازی با حریف جدی‌تری است و جالب خواهد بود. انگیزه تیم ملی روسیه خوب است، همه با روحیه خوب آمدند. من هم با روحیه پیروزمندانه به تیم ملی آمدم، خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

این هافبک تیم ملی فوتبال روسیه در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از بازی با ایران فشاری احساس می‌کنید، اظهار داشت: ما باید همیشه از چنین وضعیتی دور باشیم و فرار کنیم. همیشه مهم نیست چه بازی پیش‌روی شماست، باید به زمین بروید و سطح خودتان را نشان دهید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سوم فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار خواهند گرفت. روس‌ها سه روز پس از این بازی نیز در شهر سن‌پترزبورگ از تیم ملی فوتبال عراق میزبانی خواهند کرد.

آخرین بازی روسیه و ایران سال ۲۰۱۷ با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. سردار آزمون و دیمیتری پولوز در این بازی گلزنی کردند. یک بازی دوستانه در سال ۲۰۱۱ در امارات با نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.