تیم فوتبال بایرلورکوزن در مصاف با صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، باخت را با پیروزی عوض کرد.

تیم فوتبال بایرلورکوزن در مصاف با صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، باخت را با پیروزی عوض کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب سوم از هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرلورکوزن میزبان بایرن‌مونیخ صدرنشین بود و موفق شد مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

لورکوزن در حالی موفق شد صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات را شکست دهد که در دقیقه ۲۲ دروازه‌‌اش توسط جاشوا کیمیش بازی شد. اسکیل پالاسیوس در دقیقه ۵۵ از روز نقطه پنالتی کار را برای لورکوزن به تساوی کشاند و خودش در دقیقه ۷۳ با تکرار همین کار کامبک میزبان را برای کسب هر سه امتیازی بازی کامل کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود.

با این نتیجه لورکوزن به ۴ برد متوالی مونیخی‌ها پایان داد و این تیم را از بازگشت به صدر جدول بازداشت. آزمون و یارانش اکنون با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند که یک پله صعود نسبت به هفته گذشته است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند ۵۳ امتیازی صدرنشین است، بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد و یونیون برلین ۴۸ امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.