شیاطین سرخ با کسب پیروزی در یک بازی نفس‌گیر خانگی مقابل وستهام، به عنوان آخرین تیم راه مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

شیاطین سرخ با کسب پیروزی در یک بازی نفس‌گیر خانگی مقابل وستهام، به عنوان آخرین تیم راه مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود وستهام را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

من‌یونایتد در حالی این بازی خانگی را برد که از دقیقه ۵۰ زمانی که دروازه‌اش توسط الکساندر میتروویچ باز شد تا دقیقه ۷۵ از میهمان عقب بود. شیاطین سرخ با گلزنی کاپیتان خود برونو فرناندز در دقیقه ۷۵ به لطف یک پنالتی جنجالی در نتیجه خطای هند ویلیان روی خط دروازه به بازی برگشتند. ویلیان با این حرکت خود نه تنها باعث اعلام یک پنالتی به سود شیاطین سرخ شد بلکه به دلیل گرفتن یک فرصت مسلم گلزنی از حریف، با کارت قرمز او جریمه شد. این تصمیم داور هم‌تیمی ویلیان، الکساندر میتروویچ را آنقدر عصبانی کرد که او کنترل خود را از دست داد و ضمن پرخاش به داور، او را هل داد و به همین دلیل چند ثانیه بعد او نیز کارت قرمز گرفت تا فولام ۹ نفره شود.

در ادامه منچستریونایتد با گلزنی مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۷ ورق را به سود خود برگرداندند. در نهایت، فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۶+۹۰ تیر خلاص را به قلب میهمان زد و خیال هواداران حاضر در ورزشگاه اولدترافورد را از بابت کسب پیروزی در این بازی سخت آسوده کند.

پیش از این تیم‌های منچسترسیتی، برایتون و شفیلد یونایتد جواز صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را کسب کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.