نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید تقویم تیم ملی فوتبال ایران تا جام ملت‌های آسیا بسته شده و بازی‌های تدارکاتی از همین حالا پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این فدراسیون گفت: یکی از حُسن‌های مجمع این بود که قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی در آن حضور داشت و آقای تاج او را به اعضا معرفی کرد. البته قلعه نویی شناخته شده است ولی کار اداری به شکل خوبی انجام شد.

وی افزود: از امروز بازیکنان به محل اقامت تیم ملی مراجعه کردند. تعدادی از لژیونرها امروز رسیدند. تا این لحظه ۲۴ نفر در اردو هستند. تعدادی هم فردا و اول فروردین به اردو اضافه می‌شوند. از بعدازظهر تمرین تیم ملی در آکادمی فوتبال برگزار می‌شود.

قلعه نویی (نفر اول سمت چپ) در جلسه امروز مجمع فدراسیون فوتبال نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم ملی بعد از بازی با روسیه در سوم فروردین، آماده بازی هشتم فروردین مقابل کنیا می‌شود. برنامه‌های قلعه نویی تعریف شده است. علاوه بر اینکه همراه تاج با او جلسه داشتیم، او در جلسات دیگر برنامه‌هایش را ارائه داد و امیدواریم به نتایج خوب تیم ملی منتج بشود.

نبی در پایان گفت: تقویم تیم ملی را تا جام ملت‌های آسیا (پایان سال ۲۰۲۳) پر کرده‌ایم و دیدارهای تدارکاتی مشخص شده است. با برنامه‌های قلعه نویی ان شاءالله اردوی تیم ملی پربار باشد و بازیکنان و باشگاه‌ها تلاش و همکاری خوبی با تیم ملی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.