رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی خوشحالم و وظیفه همه ما این است که از او و تیم ملی حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج امروز یکشنبه ۲۸ اسفند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: امیدوارم با حضور امیر قلعه‌نویی گام‌های بسیار موثری در تیم ملی برداریم. این موضوع دور از انتظار نیست و شرایط را بسیار مطلوب می‌بینیم. همچنین انتخاب مجدد اینفانتینو را به عنوان رئیس فیفا تبریک می‌گویم و اعضای محترم AFC هم خوشامد می‌گویم.

وی ادامه داد: مثل همه سازمان‌ها که متناسب با شرایط جامعه اساسنامه را تغییر می‌دهند، ما هم برخی از تغییرات بندهای اساسنامه که قبلاً مغایرت داشته و برخی هم ضرورت موجود فوتبال کشور است را در دستور کار داریم. تمام این مسائل برای همه عزیزان ارسال شده و همه در جریان کم و کیف موضوع هستند. بحث بعدی ‌عملکرد فدراسیون فوتبال در ۶ ماه گذشته است. باید در جام جهانی قطر شرکت و سرمربی تیم ملی را هم انتخاب می‌کردیم. ۳ بازی قابل قبول در قطر داشتیم و صرف‌نظر از نتایج، شرایط بسیار مطلوبی را رقم زدیم. تیم ملی در قطر بازی‌هایی انجام داد که موفق بود. بازی اول و سوم را باختیم و دیدار دوم را هم بردیم و همین‌جا از همه اعضای تیم ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.