هافبک برزیلی پیشین تیم‌های فوتبال لیورپول و لاتزیو برخلاف میل باطنی‌اش مجبور به آویزان کردن کفش‌های خود شد.

هافبک برزیلی پیشین تیم‌های فوتبال لیورپول و لاتزیو برخلاف میل باطنی‌اش مجبور به آویزان کردن کفش‌های خود شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس لیوا هافبک پیشین تیم‌های لاتزیو و لیورپول امروز (شنبه) در یک نشست خبری با چشمانی گریان از بازنشستگی اجباری‌اش خبر داد

لیوای ۳۶ ساله ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ به دلیل نارسایی قلبی خانه‌نشین شد اما امیدوار بود که وضعیتش در ماه‌های آتی بهبود پیدا کند و پزشکان به او اجازه از سر گرفتن حرفه‌اش را بدهند که این‌طور نشد. وی که پس از ترک لیورپول و در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ برای لاتزیو توپ زد، تابستان سال گذشته به اولین تیم حرفه‌ای دوران بازیگری خود گرمیوی برزیل برگشت و ۱۷ بازی هم برای این تیم انجام داد تا اینکه در جریان یک‌سری از معاینات دوره‌ای باشگاه در ماه دسامبر پزشکان متوجه اختلال در ریتم ضربان قلب او شدند و بازی کردن را برای این بازیکن برزیلی منع کردند.

لیوا در نشست خبری‌اش گفت: می‌خواهم از باشگاه گرمیو به خاطر تمام حمایت‌هایش از من در این سه ماه اخیر تشکر کنم. امروز من بازنشستگی خودم را اعلام می‌کنم. این سه ماه مقطع سختی بود و فکر می‌کنم که شما هم برای اولین بار گریه مرا می‌بینید. من همان جایی که می‌خواستم به دوران بازیگری‌ام پایان می‌دهم اما نه به شیوه‌ای که دلم می‌خواست. با این حال مطمئنم که فصل جدیدی پیش رویم باز خواهد شد. امیدوار بودم که شرایطی بهبود پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد، بنابراین مجبورم سلامتی‌ام را که مهمترین چیز است را به همه چیز ارجح بدانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.