مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قائدی پس از پیروزی ۳ بر یک استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: خوشحالم که توانستیم روند پیروزی هایمان را ادامه داده و به یک برد دیگر دست پیدا کنیم. همه در این برد سهیم بودیم و امیدواریم بتوانیم در هفته های آینده هم پیروزی هایمان را ادامه دهیم.

وی با انتقاد از اشتباهات داوری برای استقلال گفت: متاسفانه چند هفته ای است که اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شده است و اگر آن اشتباهات نبود ما الان باید جایگاه بهتری می داشتیم و باید امیدوار باشیم که این اشتباهات در بازیهای بعد تکرار نشود.

قائدی در مورد پنالتی که برای استقلال گرفته شد گفت: در بودن پنالتی شک نکنید. دروازه بان حریف پای من را زد اما از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستم گل دیگری برای استقلال به ثمر برسانم.

وی در خصوص صحبت هایی که بین او و روزبه چشمی قبل از زدن پنالتی صورت گرفت گفت: روزبه به من گفتم اگر گل بزنی هت تریک کرده ای اما ناراحتم چرا توپم به گل تبدیل نشد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نبود ساپینتو کنار زمین چقدر تاثیرگذار است گفت: ما همه یک خانواده هستیم اگر چه حضور ساپینتو می تواند نقش موثری در روند تیم داشته باشد اما روی ماتا هم نکات ساپینتو را به ما گوشزد می کرد و خوشحالیم که توانستیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.