سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تعداد بازیکنان رده امید برای سفر به آبادان را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری تمرین راهی فرودگاه مهرآباد شد تا خود را برای بازی با صنعت نفت به آبادان برساند.

دو تیم در حالی از ساعت ۱۸ فردا به مصاف یکدیگر می‌روند که کاروان این تیم همچون بازی‌های گذشته با پرواز چارتر سفر کرد اما یحیی گل محمدی ترجیح داد مسافران بیشتری را با خود به آبادان ببرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که مجوز حضور چند بازیکن امید برای حضور در لیگ برتر فصل جاری را از باشگاه درخواست کرده بود پس از دریافت کارت بازی این بازیکنان تصمیم گرفت آنها را به آبادان ببرد تا در صورت لزوم بازی کنند.

تصمیم گل محمدی در حالی گرفته شد که هیچ یک از بازیکنان این تیم دچار مصدومیت نیستند و تنها علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند.

گل محمدی پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک مصاحبه تند و تیزی را علیه ارکان داوری و مدیریتی داشت و عنوان کرد ترکیب تیمش را به لیل اشتباهات مکرر داوران با استفاده بازیکنان تیم امید راهی میادین می‌کند.

حال باید دید مسافران امید پرسپولیس در آبادان در ترکیب قرار می‌گیرند یا گل محمدی با ترکیب اصلی خود به مصاف زردپوشان این شهر می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ فردا میهمان صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.