سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که سالها بهترین گلزن آبی پوشان بود توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران از هفته نوزدهم و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت. اتفاقات قبل از شروع این دیدار را می خوانید:

* رضا عنایتی سرمربی نفت مسجد سلیمان که سابقه بازی در استقلال را دارد توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* حسین حسینی و زبیر نیک نفس با لباس شخصی به ورزشگاه آمده و نشان دادند که هنوز مصدومیتشان برطرف نشده و باید از روی سکوها بازی تیمشان را تماشا کنند.

* در تونل ورزشگاه خسرو حیدری و رضا عنایتی همدیگر را دیدند و پس از خوش و بش به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

* محمدحسین مرادمند که گفته می شد به این دیدار خواهد رسید با تیم به ورزشگاه نیامد و نشان داد که او هم همچنان آمادگی لازم برای بازی را ندارد.

*چند تن از هواداران استقلال از بهزاد غلامپور خواستند تا در خصوص وضعیت حسینی با آنها صحبت کند. غلامپور هم تاکید داشت که به زودی دوباره حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

* همچنان استقبال گرمی از سوی هواداران برای تماشای بازیهای لیگ صورت نگرفته و کمتر از دو هزار نفر نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* سعید مهری، آرش رضاوند و مهدی قائدی بیشتر از سایر هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

* به هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال خسرو حیدری از بازیکنان می خواست که در طول بازی آرامش خود را حفظ کرده و تنها تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد.

* برخی از بازیکنان نفت مسجد سلیمان که برای اولین بار به ورزشگاه آزادی آمده بودند با هواداران استقلال عکس سلفی گرفتند.

* سرمربی استقلال که به دلیل اخراج در دیدار برابر مس کرمان نمی تواند کنار خط بایستد از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* بهزاد غلامپور با چند تن از هواداران استقلال درگیری لفظی پیدا کرد. چند هوادار استقلال حرف هایی به زبان آوردند که باعث رنجش غلامپور شد و غلامپور به سمت آنها رفت و پس از صحبت های کوتاه با آنها، مورد تشویق همان عده هوادار قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.