فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی مربوط به آن سخن گفت.

فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی مربوط به آن سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا موفق شد با این تیم به آرزوی دیرینه خود یعنی قهرمانی در جام جهانی هم برسد و به این تیم برای فتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمک کرد، در گفت‌وگو با روزنامه «اوله» آرژانتین گفت: تا به امروز قهرمانی‌مان در جام جهانی قطر، لحظه بسیار هیجان‌انگیزی برایم بوده است، دیدن آن قهرمانی امروز من را بسیار احساساتی‌تر می‌کند، من تمام ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی در مورد قهرمانی‌مان منتشر می‌شود را تماشا می‌کنم. اینکه بتوانم بگویم همه چیز را در دوران حرفه‌ای‌ام برده‌ام، دیوانه‌کننده است. مطمئن بودم که خدا جام جهانی را به من خواهد داد. نمی‌دانم چرا اما مطمئن بودم. او بهترین لحظه را برای این کار انتخاب کرد. در تمام زندگی‌ام تلاش کردم تا بتوانم بگویم قهرمان جهان هستم.

وی همچنین با اشاره به بازی با هلند و حواشی مربوط به آن بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر که آلبی‌سلسته موفق شد پس از تساوی ۲-۲ در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای در ضربات پنالتی این تیم را از پیش‌رو بردارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی مقابل هلند چیزی بود که من را بیشتر می‌ترساند. به نظرم ناعادلانه است که رفتار بد را به بازیکنان آرژانتین ربط دهیم. همه در مورد بازی با هلند صحبت می‌کنند، اما هیچکس در مورد آنچه قبل از آن دیدار رخ داده بود صحبت نمی‌کند، زمانی که هلندی‌ها بازیکنان ما را سرزنش کردند و ما را قبل از ضربات پنالتی تحریک کردند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین درباره شوکی که به این تیم در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی قطر وارد شد، خاطرنشان کرد: بازی با عربستان یکی از بدترین بازی‌های ما بود. شکست مقابل عربستان به ما ضربه بزرگی وارد کرد، اما در عین حال کمک زیادی به ما کرد. ما در آن بازی بیش از اندازه به خودمان اعتماد داشتیم و آن شکست ما را به خودمان آورد. در نهایت در فینال بازی شگفت‌انگیزی مقابل فرانسه به نمایش گذاشتیم و به یاد نمی‌آورم که تیمی دیگر چنین بازی‌ای را از خود در فینال جام جهانی ارائه داده باشد.

برنده هفت توپ طلا همچنین درباره رابطه‌اش با امباپه و اینکه درباره فینال جام جهانی با او صحبت کرده است، گفت: بله، ما در مورد بازی فینال با هم صحبت کرده‌ایم، اینکه جشن قهرمانی به چه شکل بود و آن روزها در آرژانتین به چه صورت گذشت. من در تعطیلات بودم و جشن‌هایی هم بود، حرف دیگری هم بین و من و کیلیان در این رابطه رد و بدل نشد.

وی همچنین درباره جمله‌ای که پس از پایان دیدار با هلند و به هنگام مصاحبه با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین به ووت وخورشت زننده دو گل هلند گفت (به چی نگاه می‌کنی، احمق؟ راهت رو بکش و برو!) اظهار داشت: گاهی اوقات بچه‌هایم به شوخی به هم می‌گویند " به چی نگاه می‌کنی، احمق؟" و وقتی با هم دعوای‌شان می‌شود از این جمله استفاده می‌کنند و به هم می‌گویند "برو احمق".

مسی ۳۵ ساله در پایان خاطرنشان کرد: من هر چیزی که مربوط به دیدار فینال جام جهانی قطر می‌شود را نگه داشته‌ام، پیراهن، کفش‌هایم و هر چیزی که به فینال مربوط می‌شود. در ماه مارس همه آنها را با خودم به بارسلونا (موزه شخصی خود در این شهر) خواهم برد، جایی که تمامی خاطراتم در آنجاست. زمانی هم که بازنشسته شوم، برای زندگی به شهر بارسلونا بازخواهم گشت، آنجا خانه من است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )