سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل لاتزیو در رقابت‌های جام حذفی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل لاتزیو در رقابت‌های جام حذفی ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود لاتزیو را از پیش‌رو بردارد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کند، پس از این دیدار گفت: ما عملکرد خوبی به خصوص در نیمه اول از خود در این دیدار به نمایش گذاشتیم. لاتزیو در نیمه دوم توپ را بیشتر در اختیار داشت اما خیلی به آنها اجازه خودنمایی ندادیم. مهمترین چیز نگرش تیمی ما بود، چیزی که در نیمه اول بازی با مونتزا نداشتیم. ما در بازی با مونتزا گل‌هایی دریافت کردیم که می‌توانستیم مانع گل شدن‌شان شویم و همان در عملکردمان تأثیر گذاشت.

وی افزود: بازیکنان ما پخته و مسئولیت‌پذیر هستند و می‌دانند که روحیه به اندازه تاکتیک و تکنیک مهم است. ما در این دیدار سازماندهی شده بودیم، با صبر و حوصله بازی کردیم و در مقابل فشار بالای لاتزیو مقاومت کردیم. بازی مقابل لاتزیو آسان نیست، به خصوص اینکه آنها تیمی هستند که توپ را به سرعت در زمین به حرکت در می‌آورند. ما اما در نیمه دوم سرعت آنها را کاهش دادیم و کانال‌های ارسالی را خیلی خوب رهگیری کردیم. تنها بازیکن قدرتمندی که آنها در ارسال توپ‌هایی هوایی داشتند، میلینکوویچ ساویچ بود و ما هم به خوبی در سانترهایی که او ارسال کرد، دفاع کردیم.

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: لاتزیو در نیمه دوم بیشتر بر بازی تسلط داشت اما ما در ضدحملات بسیار خطرناک بودیم. پس از شکست مقابل مونتزا کار آسانی نداشتیم اما پس از گلی که به لاتزیو زدیم، دوباره اعتماد به نفس گرفتیم و حالا با روحیه بهتری به سری A بازمی‌گردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.