مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، پنالتی که در دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان به ضرر آنها گرفته شده، جای بحث داشته است.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، پنالتی که در دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان به ضرر آنها گرفته شده، جای بحث داشته است. رامتین سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: این بازی برای هر دو تیم سنگین بود و هدف ما و گل‌گهر این بود که سه امتیاز را بگیریم. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و با دو گل جلو افتادیم، اما در نیمه دوم گل‌گهر فشار زیادی روی دروازه ما آورد و همین موضوع باعث شد که عقب‌نشینی کنیم و متأسفانه دو گل خوردیم. وقتی به جریان بازی در ۹۰ دقیقه نگاه می‌کنم باید بگویم که تساوی در این بازی عادلانه بود.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اینکه مسی‌ها برای اولین بار در این فصل در یک بازی دو گل دریافت کردند، اظهار داشت: بله، ما دو گل دریافت کردیم که متأسفانه یکی از آنها پنالتی بود. این پنالتی باز هم جای بحث داشت و من معتقدم که تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود گل‌گهر درست نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که مس رفسنجان در پایان فصل در چه رتبه‌ای قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خودتان می‌بینید که بازی‌های لیگ چقدر سخت و حساس است و هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. مشخص نیست در آخر فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر مسابقه هم برای‌مان حکم فینال را دارد. دوست داریم لیگ را با قرار گرفتن در یک رتبه خوب به پایان برسانیم، البته اگر اشتباهات داوری نبود ما در بین دو تیم بالای جدول بودیم.

سلیمان‌زاده راجع به بازی تیمش برابر ذوب‌آهن نیز خاطر نشان کرد: ما مدتی پیش در جام حذفی آنها را شکست دادیم و برای سومین بار برابر این تیم قرار می‌گیریم. این بازی از دو بازی قبل سخت‌تر است، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.