مربی فولاد در واکنش به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس گفت: در دیدار سوپرجام که پرسپولیس را بردیم، هم با لجن‌بازی این اتفاق افتاد؟

مربی فولاد در واکنش به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس گفت: در دیدار سوپرجام که پرسپولیس را بردیم، هم با لجن‌بازی این اتفاق افتاد؟ به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس گفت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. می‌دانستیم با تیم خیلی خوب بازی داریم که صدرنشین لیگ است، تیم قابل احترام و با داشتن بازیکنان ملی‌پوش که کیفیت بالایی دارند.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه کنترل کردیم ولی ۱۰ دقیقه پایانی احساسی شد. یکسری از عوامل دست به دست هم داد تا بازی احساسی شود و فشار زیادی روی دروازه ما بوجود بیاید. سه امتیاز مهمی گرفتیم و تیم‌های بالای جدول را امیدوار کردیم. خودمان هم به جدول برگشتیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام وجود جنگیدند و یک روز به یاد ماندنی برای من بود.

مربی فولاد خوزستان در واکنش به تبریک تولد او توسط خبرنگاری گفت: امروز یکی از بهترین کادوهای تولدم را از بازیکنان با غیرت فولاد گرفتم. شاید عار نباشد که بگویم دست تک تک آنها را می‌بوسم. بازیکنان فولاد مردانه جنگیدند و حق‌شان را گرفتند.

هاشمی‌نسب در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که بازی امروز را لجن بازی توصیف کرد، گفت: هفته‌های قبل با هوادار و دو سه تیم دیگر مساوی کردیم که مربیان‌شان ما را بغل کردند و گفتند واقعا تیم خوبی دارید ولی الان تیم ما لجن شده است! دور رفت که در حضور ۷۰-۶۰ هزار تماشاگر که به من و جواد نکونام توهین شد، آنجا هم لجن بودیم که ما را نتوانستند ببرند؟ در سوپرجام برنده شدیم، آنجا هم لجن بودیم؟ از سه بازی برابر پرسپولیس هفت امتیاز گرفتیم. به هر حال صحبت‌های‌شان قابل احترام است ولی اینطوری نیست. اگر برده بودند ما را بغل می‌کردند و به تیم‌مان تبریک می‌گفتند. هر کسی آزاد است که نظرش را بدهد. خدا را شکر اینجا دموکراسی است تا هر کسی نظرش را بگوید.

وی در خصوص اینکه گل‌محمدی مدعی شد که بازی به این دلیل بدون تماشاگر شد تا صدای کادرفنی حریف به گوش داور برسد، گفت: از خدای‌مان بود که بازی با تماشاگر باشد. این پیروزی را به هواداران فولاد تبریک می‌گویم و قطعاً تماشاگران‌مان حضور داشتند کارمان راحت‌تر بود. تیم‌هایی که از تهران می‌آیند، می‌دانند درصد تماشاگران‌مان چطور است. ای کاش از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم. اینجا غریب بودیم، در تهران و سیرجان هم غریب بودیم. با تعصب بازی کردیم ولی با لجن بازی نمی‌توانیم سه امتیاز بگیریم. از شکل گل‌مان مشخص بود که لجن بازی در کارمان نبود.

مربی فولاد خوزستان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به عدم اعلام خطای پنالتی روی شیخ دیاباته، یادآور شد: چطور می‌گویند اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است؟ صحنه را ندیدم و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما موعود بنیادی‌فرد به غیر از ۱۰ دقیقه آخر که اشتباه کرد و بازی احساسی شد، خوب قضاوت کرد. نکونام هم در رختکن گفت داور خوب قضاوت کرد. حرف خیلی زیاد است ولی شرایط من و جامعه طوری نیست که مردم دل و دماغ شنیدن صحبت‌های من و امثال من را داشته باشند. باخت جزیی از فوتبال است. ما هم سه بازی پشت سر هم باختیم. اشتباه داور هم دخیل بود. اینجا نیامده‌ام جواب کسی را بدهم. امروز روز خاصی برای من بود که بچه‌ها تلاش کردند. از مدیریت باشگاه برای نقل‌وانتقالات تشکر می‌کنم اما ای کاش یک مهاجم هم می‌گرفتیم تا حداقل واژه‌هایی که برای تیم ما استفاده شد با یک نتیجه قاطع برنده می‌شدیم. از جنس فولاد هستیم و به راحتی باج نمی‌دهیم.

هاشمی‌نسب ادامه داد: آمار تیم ما در دو سه سال اخیر مشخص است. در دو سال دو جام گرفتیم. با لجن بازی می‌شود جام گرفت؟ خیلی تیم‌ها بدتر از تیم ما بازی می‌کنند. ما با خیلی از مسائل باید بجنگیم. ما برای موفقیت فولاد دعوا می‌کنیم.

وی در واکنش به این سوال که برخی‌ عنوان می‌کنند معیار حضور در فولاد تُن صدای بالای افراد است، گفت: کدام مربی داد نمی‌زند؟ صدای من بلند است و به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم. اگر کار غیرقانونی است داور دقیقه یک اخراجم کند. وقتی اشتباه داوری می‌شود ۱۰ نفری حمله می‌کنند و ما هم حمله می‌کنیم. هر کاری تیم‌های دیگر می‌کنند ما هم انجام می‌دهیم و هر کاری ما می‌کنیم تیم‌های دیگر هم انجام می‌دهند. چرا مدام می‌گویند فولاد، فولاد و فولاد؟ من بیشتر از همه داد می‌زنم. سه سال است کنار خط برای فولاد داد می‌زنم یکبار داور نیامده است تا اخراجم کند. می‌خواهند فشار روی داور بگذارند که ما نمی‌گذاریم. همه داد و بیداد می‌کنند، تیم‌های دیگر را ندیده‌اید؟ کنار نیمکت‌ها بزن بزن شده است. اگر تن صدای من ایراد است مصوب کنند کنار خط کسی داد و بیداد نکند. امیدوارم عدالت برای همه یکی باشد. ما برای موفقیت مردم و فوتبال خوزستان می‌جنگیم. امروز زحمت کشیدیم و قبول کنیم حق فولاد سه امتیاز بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )