چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دومین شکست فصل خود را در هفته هفدهم لیگ برتر برابر فولاد متحمل شد که در دقیقه ۸۴ این دیدار شیخ دیاباته با ضربه بازیکن حریف درون محوطه جریمه سرنگون شد اما موعود بنیادی فر داور این دیدار اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

هر چند بازیکنان و نیمکت نشینان پرسپولیس در آن صحنه اعتقاد داشتند خطای پنالتی رخ داده است اما داور نه تنها به اعتراض آنها توجهی نکرد بلکه به کمال کامیابی نیا کاپیتان سرخپوشان کارت زرد نشان داد.

پس از این دیدار چند کارشناس داوری تاکید کردند که خطای رخ داده درون محوطه جریمه پنالتی بوده و داور حق سرخپوشان را نداده است.

ابراهیم میرزابیگی: مدافع فولاد بی احتیاطی می‌کند و شیخ دیاباته را می‌زند و باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. البته آقای بنیادی‌فر هم در اعلام پنالتی دو دل می‌شود و سپس ادامه بازی می‌دهد.

رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع فولاد پای شیخ دیاباته را زد و او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور باید یک خطای مستقیم به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد و چون داخل محوطه جریمه است، این خطا باید پنالتی می‌بود.

تورج حق‌وردی: به نظر می‌رسد که مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را می‌زند و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد. حتی داور هم یک لحظه قصد داشت که اعلام پنالتی کند ولی شک داشت.

حیدر سلیمانی: زمانی که شیخ دیاباته قصد دارد برگردد و ضربه را بزند، بازیکن شماره ۵۵ فولاد به زیر زانوی او ضربه می‌زند و عامل سقوط مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است. داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما تجمع بازیکنان به قدری بالا بود که نتوانست صحنه را ببیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.