هافبک مس کرمان معتقد است شرایط این تیم ظرف هفته‌های آینده بهبود خواهد یافت.

هافبک مس کرمان معتقد است شرایط این تیم ظرف هفته‌های آینده بهبود خواهد یافت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ معین عباسیان در مورد شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل پیکان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و در طول هفته کار کرده بودیم. کادر فنی نکات لازم را گوشزد کرده بود. روی صحنه‌ای که داور می‌توانست پنالتی نگیرد و کم‌لطفی کرد، بازی را واگذار کردیم.

وی درخصوص اعتراضی که مسی‌ها در دقایق پایانی مسابقه به داوران مسابقه کردند، گفت: خودم توپ را ارسال کردم که توپ به پای بازیکن حریف برخورد کرد. با این حال هرچه داد زدم، داور کرنر نگرفت.

هافبک مس کرمان درباره انتخاب این تیم به‌عنوان مقصد جدید گفت: نیم‌فصل فوتبالی خوبی نداشتم. سال گذشته یکی از بهترین فصل‌های خودم را پشت سر گذاشتم، اما امسال فوتبال برای من نچرخید. البته من بازیکن حرفه‌ای هستم و می‌دانم فوتبال یک مسئله سلیقه‌ای است. تصمیم گرفتم تیم مس را انتخاب کنم و تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد فرزاد حسین‌خانی را بدهم.

عباسیان در مورد شرایط پیش روی تیم مس کرمان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید شرایط اینگونه نمی‌ماند و هفته به هفته پیشرفت می‌کنیم. دو پیروزی خوب ظرف دو هفته به دست آوردیم و شرایط خیلی از این بهتر می‌شود. با تلاش بازیکنان و کادر فنی، مس را به جایگاه واقعی خودش می‌رسانیم.

وی درخصوص دیدار با استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال یادآور شد: با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. استقلال تیم بسیار بزرگی است و این هفته باید خیلی خوب تمرین کنیم. باید نقاط ضعف و قوت حریف را تحلیل کنیم و امیدوارم با توکل به خدا و کمک بچه‌ها و کادر فنی، بازی خوبی از آب دربیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.