سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وعده داد نفتی‌ها از قعر جدول نجات می‌یابند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وعده داد نفتی‌ها از قعر جدول نجات می‌یابند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و هوادار که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: قبلاً گفته بودم که بازی سختی پیش رو داریم. من و تیم هوادار اطلاعات خوبی نسبت به هم داشتیم و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. نفت موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما بار روانی که ماحصل نتایج بازی‌های گذشته بود، تیم ما را آزار می‌داد و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کنند، تصریح کرد: باید به آینده امیدوار باشیم و اطمینان دارم بچه‌ها می‌خواهند کار بزرگی انجام بدهند. وضعیت خوبی در جدول نداشتیم که این مسئله روی بازیکنان ما بار روانی ایجاد کرد. داور امروز، تمرکز را از ما گرفت. شرایط ما بد است و داور هم یک پنالتی صد درصد ما را اعلام نکرد. سوت‌های داور، ما را آزار داد و توپ در یک قدمی او به دست بازیکن حریف برخورد کرد.

«از داوران می‌خواهم تحت تأثیر جوّ قرار نگیرند.»، سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله گفت: تیم نفت با قدرت بازمی‌گردد و شرایط جدول را تغییر می‌دهد. از هواداران بسیار خوب خودمان تشکر می‌کنم که تا دقیقه آخر روحیه دادند. امیدوارم در ۱۳ فینالی که پیش رو داریم، این روحیه میان هواداران، مسئولان و بازیکنان باقی بماند و در پایان فصل بابت ماندن در لیگ برتر جشن بگیریم. کار بسیار سختی داریم و امیدوارم این کار بسیار بزرگ را انجام بدهیم.

عنایتی گل‌های خورده را مشکل اصلی نفت MIS دانست و خاطرنشان کرد: در فاز دفاعی آمار عجیبی در لیگ برتر داریم و اینکه گلی نخوردیم، اتفاقی امیدوارکننده بود. این مسئله می‌تواند پیشرفت خیلی خوبی باشد و مطمئن باشید خط جلو درست می‌شود. اگر مهره‌های فعلی تیم با شرایط فکری ما آشنا شوند، این فاز درست می‌شود.

وی با تمجید از هافبک باتجربه خود که در این مسابقه در خط دفاع به میدان رفت، بیان کرد: اولویت ما گل نخوردن بود و از میثم نقی‌زاده در پست غیرتخصصی استفاده کردیم. همه فکر می‌کردند چه اتفاق عجیبی رخ می‌دهد؛ آنهم مقابل هوادار که سه مهاجمش سرعتی هستند. با این حال نقی‌زاده اعتماد ما را جلب کرد. دو یا سه بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می‌شوند و من به خط دفاعی نفت امیدوار شدم. به نظرم می‌توانیم با شرایط بهتری پیش برویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به زمان کمی که برای بازسازی تیمش پیش رو داشت، عنوان کرد: ما سه، چهار جلسه تمرینی بیشتر نداشتیم و نمی‌توانیم انتظارات را بیهوده بالا ببریم. با این حال فرصت داریم بیشتر کار کنیم و ان‌شاءالله این توازن را بین خطوط برقرار کنیم تا نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.