سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصمیم داور دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک برای اعلام پنالتی به سود دو تیم را رد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصمیم داور دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک برای اعلام پنالتی به سود دو تیم را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ادسون تاوارس بعد از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: امروز روز سختی برای من و بازیکنانم بود. توقع نداشتیم در این بازی سه گل دریافت کنیم. تا پیش از بازی امروز در هیچ بازی سه گل دریافت نکرده بودیم، ولی این واقعیت فوتبال است و ما سه اشتباه داشتیم و آنها سه گل به ما زدند. تیم ما ولی شانس‌های زیادی برای گلزنی داشت، مخصوصاً بعد از دریافت گل دوم. اگر پنالتی گل می‌شد بازی دست ما بود. بازی بدی انجام ندادیم، ولی شکست خوردیم. مجبوریم که سخت تلاش کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی درباره عملکرد آلومینیوم عنوان کرد: نظر خاصی ندارم، آنها در خانه با تمام وجود بازی کردند و به نوعی خون جلوی چشمان آنها را گرفته بود. همه تیم‌هایی که ما بیرون از خانه با آنها بازی می‌کنیم اینطور کار می‌کنند. البته در گل اول، پنالتی نبود و داور اشتباه کرد. به نظر من پنالتی ما هم پنالتی نبود. هر دو پنالتی که امروز داور اعلام کرد، پنالتی نبودند.

تاوارس در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه یادآور شد: خیلی مهم است که تماشاگران در بازی‌ها حضور داشته باشند. امروز هواداران آلومینیوم این تیم را به جلو هُل و به آنها انگیزه دادند. امیدوارم ما هم در آبادان از وجود هواداران‌مان استفاده کنیم.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه هواداران آبادانی از نقل‌وانتقالات راضی نبودند، یادآور شد: اگر باشگاه از من لیست می‌خواست، من دنبال امباپه و تونی کروس و بازیکن دیگری هستم، ولی باید درک کنیم در شرایط سختی قرار داریم و باشگاه همه تلاشش را انجام داده است. تیم شروعی خوبی از ابتدای فصل نداشته است و من نیز از ابتدای کار تیم را جمع و جور نکرده بودم. خیلی سخت است که در نیم‌فصل بخواهید بدنه اصلی تیم را تغییر دهید. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که تا روز آخر بجنگیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.