چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی پیگیری می شود که دو تیم بالانشین و تعقیب کننده صدرنشین، در روز نخست برابر حریفان خود به برتری رسیدند تا رقابت در صدر جدول جذابتر دنبال شود.

روز پنجشنبه و در دو دیدار برگزار شده تیم فوتبال استقلال برابر ملوان به برتری پرگل رسید و سپاهان هم با یک گل نساجی را شکست داد تا به نزدیکترین فاصله با پرسپولیس برسد.

در روز دوم این مسابقات شش دیدار عصر روز جمعه برگزار خواهد شد که دو دیدار برای بالانشینان از اهمیت بالایی برخوردار است. در یکی از این دیدارها که دربی کرمانی ها هم به شمار می رود، گل گهر در ورزشگاه خودی میزبان مس رفسنجان است.

شاگردان امیر قلعه نویی که یکی از ضلع های مدعیان قهرمانی در این فصل هستند برای این که از سه رقیب دیگر دور نشود باید برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد اما حریف آن تیمی نیست که به راحتی امتیاز بدهد.

شاگردان محمد ربیعی که بیشترین تساوی را در لیگ بیست و دوم داشته اند صاحب بهترین خط دفاعی هم هستند. آنها بدون شک برابر گل گهر هم حریف آسانی نخواهند بود و به دنبال کسب امتیاز از سیرجان هستند.

اما دیگر دیداری که می تواند در معادلات بالانشینان جدول تاثیرگذار باشد، دیدار پرسپولیس و فولاد است. دیداری که برخلاف سایر بازیهای هفته هفدهم قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

پرسپولیس که صدرنشین لیگ برتر است و سایه سپاهان را بالای سرش احساس می کند برای حفظ فاصله اش با این تیم چاره ای جز پیروزی در اهواز ندارد. از سوی دیگر شاگردان نکونام هم که در هفته های اخیر وضعیت مناسبی برای نتیجه گیری نداشته اند به دنبال گرفتن سه امتیاز خانگی هستند.

پیروزی فولاد برابر پرسپولیس نه تنها نکونام و یارانش را خوشحال خواهد کرد بلکه برای تیم های استقلال، سپاهان و گل گهر هم یک هدیه بزرگ خواهد بود.

برنامه دیدارهای روز جمعه به شرح زیر است:

* آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

* ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز - ساعت ۱۴- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

* پیکان تهران - مس کرمان - ساعت ۱۴- ورزشگاه انقلاب کرج

* گل گهر سیرجان - مس رفسنجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

* نفت مسجد سلیمان- هوادار تهران - ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

‌* فولاد خوزستان- پرسپولیس - ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.