با اثبات اتهامات بانوی پیر، اتحادیه فوتبال اروپا مجازاتی جداگانه از دادستانی فوتبال ایتالیا برای راه‌راه‌پوشان تورین در نظر می‌گیرد.

با اثبات اتهامات بانوی پیر، اتحادیه فوتبال اروپا مجازاتی جداگانه از دادستانی فوتبال ایتالیا برای راه‌راه‌پوشان تورین در نظر می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در خطر محرومیت حداقل یکساله از شرکت در رقابت‌های اروپایی است. به گزارش نشریه رپوبلیکا در صورتی که اتهامات نسبت داده شده به یوونتوس در خصوص سندسازی و اعلام ارقام واقعی پرداختی برای خرید بازیکنان جدید و حقوق آنها اثبات شود، یوفا بانوی پیر را حداقل یک سال از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا محروم می‌کند و این مجازات زمانی اعمال خواهد شد که یووه سهمیه حضور در یکی از دو تورنمنت را کسب کرده باشد نه صرفاً در فصل آینده چرا که با توجه به کسر ۱۵ امتیاز از این تیم، ممکن است شاگردان ماسیمیلیانو آلگری نتوانند هیچ‌یک از سهمیه‌های فصل آینده را بگیرند.

با وجود مجازات کسر امتیاز از یوونتوس، دادستان مدعی‌العموم فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد، یک فرصت ۴۰ روز دیگر برای تکمیل تحقیقاتش درباره تخلفات باشگاه یوونتوس درخواست کند و در این بخش از تحقیقات پرداخت‌های مخفیانه و زیرمیزی به بازیکنان سابق و فعلی تیم را زیر ذره‌بین را خواهد برد که خود این تخلف می‌تواند به تنهایی منجر به شکل‌گیری یک پرونده قضایی دیگر علیه تیم تورینی شود.

در همین راستا گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تا کنون با مائوریتزیو اسکاناوینو مدیر اجرایی جدید باشگاه ملاقاتی داشته و قرار است که با جانلوکا فررو رئیس جدید باشگاه هم ملاقات کند. مجمع سازمان لیگ فوتبال ایتالیا قرار است به زودی برگزار شود و یکی از موضوعاتی که به آن رسیدگی می‌شود هم پرونده باشگاه یوونتوس است. پیش از آن اما کمیته اجرایی یوفا در مقر خود در شهر نیون سوئیس جلسه‌ای خواهد داشت که در آن نیز ممکن است به پرونده باشگاه یوونتوس پرداخته شود. البته انتظار می‌رود که یوفا زمانی حکم نهایی را درباره یوونتوس صادر کند که نتیجه محاکمه این باشگاه در داخل ایتالیا مشخص شود.

در همین راستا، اخباری تأیید نشده در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر آنکه ممکن است برخی از بازیکنان پیشین یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو و آرتو ملو به خاطر برملا نکردن این موضوع عدم همکاری با مقامات قضایی توبیخ و مجازات شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.